שתף קטע נבחר

איביץ' מאוכזב מהצעת מכבי ת"א, מינויו בספק

הצהובים מוכנים להחתים את הסרבי על חוזה תמורת 400,000 אירו בלבד, סכום שאינו מקובל עליו. סוכנו לא אהב את הסחבת בשיחות. למרות האופטימיות בנושא, במועדון כבר החלו לחפש מאמן אחר. גורם במכבי: "מאמין שנגשר על הפערים"

מכבי תל אביב הציעה למאמן הסרבי ולדימיר איביץ' חוזה בסך 400,000 אירו בלבד, סכום שלא מקובל עליו בשלב זה וגורם לעיכוב במינויו, שאף עשוי שלא לצאת אל הפועל בסופו של דבר.

 

רק שינוי משמעותי בהצעה של הצהובים עשוי להוביל למינוי. סוכנו של המאמן מאוכזב מהסיטואציה ובשיחות שניהל ביממה האחרונה טען כי הצעתה של מכבי ת"א נמוכה מדי מבחינתו. בייחוד הוא לא אוהב את הסחבת בשיחות שמתנהלות ללא התקדמות משמעותית.

 

ולדימיר איביץ' (צילום: Getty Images)
ולדימיר איביץ'. המינוי מתעכב בינתיים(צילום: Getty Images)

 

איביץ ניהל מגעים גם עם אל קדישי מערב הסעודית, שהציעה לו סכום גבוה, אולם גם במקרה הזה המינוי לא יצא לפועל ובסופו של דבר מונה במקומו מאמן מכבי חיפה לשעבר, אלכסנדר סטנוייביץ'.

 

עוזרו המיועד של איביץ', מילוש וסלינוביץ', נפרד רק לאחרונה באופן רשמי מקבוצתו הסרבית ווז'דובאץ' והודיע כי יצטרף לחברו במכבי: "קיבלתי הצעה לעבוד עם איביץ' והסכמתי. ההחלטה לא הייתה קלה. היה לי הכבוד לעבוד עם האנשים הנהדרים בווז'דובאץ' ואני מודה להנהלה ששחררה אותי". מאז ההודעה של ולסינוביץ חלף כבר למעלה משבוע והעסקה טרם נסגרה.

 

מיץ' גולדהאר ג'ורדי קרויף מכבי תל אביב (צילום: אורן אהרוני)
מיץ' גולדהאר. עדיין לא מינה מאמן (צילום: אורן אהרוני)

 

איביץ' עצמו ביטל מספר פגישות שתוכננו לו לאחרונה עם מספר סוכנים לגבי בניית הסגל של מכבי לעונה הבאה. "יש פה אי ודאות אחד גדול", אמרו בסביבתו של המאמן. "הפערים עוד ניתנים

לגישור וזה יכול לצאת לפועל, כי שני הצדדים מעוניינים בזה, אבל ההתקשרות בסיכון".

 

במכבי משוכנעים כי איביץ' יאמן בסופו של דבר את הקבוצה והעניין ייסגר כבר בימים הקרובים, עוד לפני שהשחקנים ישובו לאימונים בעוד כשלושה שבועות. על פי דברי סוכנים, במכבי החלו בחיפוש אחר מאמנים נוספים, ליתר ביטחון.

 

פרדראג ראיקוביץ', שנכלל בסגל של סרביה למונדיאל ברוסיה, משוכנע כי סיים את דרכו במכבי תל אביב וימצא קבוצה אירופית אחרת. חברתו אנה קאקיץ' כבר נפרדה בימים האחרונים ממכבי, כשפרסמה ברשתות החברתיות: "הסוף. לעולם לא אשכח את הזיכרונות מהקבוצה הזאת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Getty Images
ולדימיר איביץ'
צילום: Getty Images
מומלצים