שתף קטע נבחר

"השחקנים לא יעשו שכונה כדי לקבל את החולצה של מסי"

אלון חזן, מאמן הנבחרת הזמני, דיבר במסיבת עיתונאים על המשחק מול ארגנטינה: "השחקנים לא יעשו שטויות וירדפו אחריו, אנחנו יודעים שהם לפני מונדיאל ולכן לא נעשה דברים שיסכנו אותם"

בשבת הבאה (9 ביוני) נבחרת ישראל תארח את נבחרת ארגנטינה בטדי, במה שיהיה המשחק האחרון של מסי וחבריו לפני המונדיאל. מאמן הנבחרת הזמני, אלון חזן, ערך מסיבת עיתונאים לקראת האירוע.

 

"מסי זה משהו מיוחד, זה לא עוד כדורגלן. הוא מעביר רחש אחר וריגוש אחר, אמר חזן, "ברור שהשחקנים מדברים ביניהם מי יקבל את החולצה, זאת חוויה לשחק מול השחקנים הטובים בעולם. אני בטוח שהם לא יעשו שכונה ושטויות במרדף אחרי חולצה כזאת או אחרת, המטרה היא להשיג תוצאה טובה ולא להתעסק במסי".

 

אלון חזן (צילום: אורן אהרוני)
אלון חזן(צילום: אורן אהרוני)

 

על חשש של ארגנטינה מפציעות: "אני חושב שגם השחקנים שלי וגם השחקנים של ארגנטינה מבינים שאנחנו לפני מונדיאל, לא נרצה לסכן אף אחד. לא נעשה דברים שיסכנו אף שחקן, באים לשחק משחק כדורגל רגיל, אבל הכל יכול לקרות במשחק כדורגל".

 

על הבלגן במכירת הכרטיסים: "זה משחק בידיים פרטיות, זה לא בשליטת ההתאחדות. גם אם היה אצטדיון של 500 אלף איש, היינו מוצאים עוד 300 אלף איש מאוכזבים שאין להם כרטיס. לא יודע לאן הלכו הכרטיסים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
אלון חזן
צילום: אורן אהרוני
מומלצים