שתף קטע נבחר

ארז בנודיס ימשיך בהפועל כפ"ס

המאמן שהצליח להשאיר את הקבוצה בליגה הלאומית קיבל את המינוי לקראת העונה הבאה ואמר: "אני מצפה לאתגר החדש, זה מועדון עם היסטוריה מפוארת"

אחרי שהצליח להשאיר את הפועל כפר סבא בלאומית, ארז בנודיס קיבל בונוס כשמונה הערב למאמן הקבוצה בעונה הבאה. בנודיס אמר לאחר החתימה על החוזה: "אני מצפה ונרגש לקראת האתגר העומד בפניי. אני מאושר להמשיך ולאמן מועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל אוהדים מסור ונאמן. כפר סבא הוא מועדון גדול. אני מאחל לקבוצה, לשחקנים ולאוהדים עונת משחקים מוצלחת".

 

כפר סבא כמעט התרסקה העונה. אחרי סיבוב ראשון חלומי בו דורגה במקום הראשון ונראתה בדרך לליגת על, קבלת ההחלטות היתה שגויה. המאמן מסאיי דגו פוטר, ריימונדאס ז'וטאוטאס וחיים שאבו לא הצליחו להוציא את העגלה מהבוץ, וגם יצחק שום ניסה מהקווים לעצור את ההידרדרות ולא הצליח.

 

שחקני כפ
שחקני כפ"ס חוגגים(צילום: אביהו שפירא)

 

ארז בנודיס הגיע כשהקבוצה סחבה על גבה 11 הפסדים ברציפות והיתה על סף ירידה לליגה א'. הוא קיבל את התפקיד באופן זמני, הצליח להרים את הקבוצה עם ניצחונות 0:5 על הפועל ר"ג, ובמבחנים 2:4 במשחק הראשון על עירוני טבריה ו-1:1 בגומלין. כעת תהיה לבנודיס הזדמנות לפתוח את העונה במועדון ולנסות להחזיר אותו לצמרת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אביהו שפירא
הפועל כפר סבא
צילום: אביהו שפירא
מומלצים