שתף קטע נבחר

באר שבע החלה במכירת המנויים לעונה הבאה

האלופה שהעלתה את המחירים, תיתן עדיפות למחזיקי המנויים הקיימים והערכות הן שטוטו-טרנר ימשיך להישאר מלא. עדיין נותרו מספר מחלוקות קטנות עם חן עזרא שמעכבות את חתימתו

הפועל באר-שבע הודיעה היום (שני) על תחילת מכירת המנויים לעונה הבאה. המכירה תחל היום ותהיה פתוחה בשלב ראשון רק למחזיקי המנויים מהעונה החולפת. בשלוש העונות האחרונות, מאז עזבה הקבוצה את אצטדיון וסרמיל הישן ועברה לאיצטדיון טוטו-טרנר, מכרה הקבוצה את כל המנויים שהוציאה למכירה. מדובר בכ-13 אלף מנויים שמניבים למועדון הכנסות של כ-12 מיליון שקלים לשנה.

 

כמו בשנים הקודמות גם הפעם החליטו קברניטי המועדון להעלות את מחירי המנויים, אך הפעם מדובר בעלייה סולידית יותר של 50 שקלים לכל קטגוריה ו-40 שקלים ליציע הדרומי. כמו בעונה החולפת, גם הפעם מחירי המנויים יהיו אחידים ואינם כוללים הנחות לילדים, בני נוער, חיילים וסטודנטים.

 

אוהדי הפועל ב
אוהדי הפועל באר שבע בטוטו-טרנר(צילום: עוז מועלם)

 

במועדון קיוו להחתים ולהציג כבר היום את חן עזרא כשחקן הקבוצה, אך מספר מחלוקות בנוגע לחוזהו מעכבות את העניין. למרות הכל, ההערכה היא שבסופו של דבר הוא יחזור לקבוצה בה גדל.

 

אגב גם קבוצת הכדורסל של המועדון, שעלתה לפני כשבועיים לראשונה בתולדותיה לליגת העל פרסמה את מחירי המנויים לעונה הבאה. המחירים נעים בין 450 שקלים ליציע שמאחורי הסל המערבי, 650 ליציעים המרכזיים ו-1,500 לתא הכסף. מדובר בעלייה של כחמישים אחוז מהעונה שחלפה בליגה הלאומית. מנכ"ל המועדון, תומר ירון, שיצא לחופשה עקב חוסר שביעות רצונו מפיטוריו של המאמן יניב בורגר בשבוע שעבר, יישר את ההדורים מול הבעלים כפיר ארזי.

 

מחירי המנויים

כסף עליון: 3,600

כסף תחתון: 2150

מערבי: 1450

מזרחי מרכז: 1450

מזרחי צדדי: 1250

דרומי: 870

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אלונה ברקת
צילום: עוז מועלם
מומלצים