שתף קטע נבחר

מכבי חיפה החתימה את פלג ושטיינהאור לעונה נוספת

היורדת של ליגת העל האריכה את החוזים של המאמן ועוזרו בקבוצה. "אנו בטוחים שהניסיון וההצלחה של ברק בליגה הלאומית, כמו גם הקשר האיתן והמחויבות של תומר למועדון, תוביל אותנו קדימה", אמר הבעלים ג'ף רוזן

מכבי חיפה הכריזה היום (שלישי) על הארכת חוזיהם של המאמן הראשי, ברק פלג ועוזר המאמן, תומר שטיינהאור עד לסיום עונת 2018-19.

 

"המטרה שלנו היא לחזור לליגת העל. אנו בטוחים שהניסיון וההצלחה של ברק בליגה הלאומית, כמו גם הקשר האיתן והמחוייבות של תומר למועדון, תוביל אותנו קדימה", אמר בעלי הקבוצה, ג'ף רוזן.

 

ברק פלג  (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ברק פלג (צילום: ראובן שוורץ)

 

פלג בן ה-45 הצטרף לקבוצה כמאמן הראשי כאשר נותרו שבעה משחקים בעונת 2017/18 והוביל את הקבוצה למאזן חיובי של 3:4. לפני כהונתו בחיפה, עמד על הקווים כמאמן הראשי של מכבי רעננה מהליגה הלאומית במשך שלוש עונות והדריך את הקבוצה למאזן חיובי של 8:18 במהלך עונת 2017/18.

 

לפני כהונתו ברעננה שימש פלג כמאמן הראשי של גלבוע/גליל במשך 22 משחקים בעונת 2014-15. הוא שימש במשך ארבע עונות כעוזר המאמן של גלבוע/גליל, שם סייע בהובלת הקבוצה לשתי אליפויות רצופות בליגה הבלקנית.

 

חיפה שמכינה את מסע המשחקים לארצות הברית בונה על רומן סורקין, דגן יבזורי, דניאל קופרברג ו-ווילי וורקמן שיסייעו לה לשוב בעונה הבאה לליגת העל.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ברק פלג
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים