שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש: 8,000 אוהדים כבר חידשו את המנוי

הקשר הספרדי, איסק קואנקה, שסוכנו נמצא בארץ, ממשיך להתעקש לעזוב את המועדון רק לאחר שימצא קבוצה חדשה. אופ"א צמצמה את רשימת הקבוצות אותן עשויה ב"ש לפגוש במוקדמות הצ'מפיונס לשש, ביניהן אלופות סלובקיה, מלטה וארמניה

שבוע בדיוק לתום תקופת חידוש המנויים, כ-8,000 אוהדי הפועל באר-שבע עשו זאת (מתוך 12 אלף שרכשו מנוי בעונה האחרונה).

 

הקשר הספרדי, איסאק קואנקה, שסוכנו נמצא בארץ, ממשיך להתעקש לעזוב את המועדון רק לאחר שימצא קבוצה חדשה שתהיה מוכנה לשלם לו את החוזה שיש לו בהפועל באר-שבע, פחות סכום הפיצויים שמציעה לו האלופה. המנכ"ל אסי רחמים ייצג את הקבוצה מחר (ג', 13:00) בהגרלת מוקדמות ליגת האלופות.

 

אוהדי הפועל ב
התעוררות כבר בקיץ. אוהדי ב"ש(צילום: עוז מועלם)

 

ב"ש תדע בקרוב מי תהיה היריבה הראשונה אותה תפגוש במוקדמות ליגת האלופות. אופ"א צמצמה את רשימת הקבוצות אותן יכולה לפגוש האלופה הישראלית לשש בלבד: טרנבה (סלובקיה), ואלטה (מלטה), אלשקט (ארמניה), סוטייסקה (מונטנגרו), ספרטקס יורמלה (לטביה), פלורה טאלין (אסטוניה)

 

בנושא אחר, ב"ש סיכמה עם חברת תדיראן על כך שהיא תהיה נותנת החסות הראשית לאלופה גם בעונה הבאה - עונה שלישית ברציפות. בעליה של החברה, משה ממרוד, הוא אוהד הקבוצה. חברתו תשלם על החסות סכום שמתקרב לשני מיליון שקלים, בהתאם להישגיה של הקבוצה - סכום שיא מבחינת המועדון. במידה וחניכיו של ברק בכר יעפילו לליגת האלופות, תגדיל תדיראן את תמיכתה אף יותר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אבי רוקח
אוהדי הפועל ב"ש
צילום: אבי רוקח
מומלצים