שתף קטע נבחר

בחיפה פסימיים באשר לסיכוי לצרף את ורד

מורכבות העסקה בצירוף הדרישות הגבוהות של בית"ר ירושלים מרחיקות את השחקן מקדנציה שנייה בירוק. אלאך מקווה להנחית קשר זר לפני היציאה למחנה האימון. קלאוס ועומרי בן הרוש לא בתוכניות לעונה הבאה

מכבי חיפה פתחה אתמול (ראשון) את אימוניה באופן רשמי, כאשר במקביל הצוות המקצועי בראשותו של המנהל המקצועי, מו אלאך, ממשיכים בניסיונות למצוא חיזוק לקבוצה. בחיפה אופטימיים לגבי צירופו של הקשר היהודי, ניקולס אולסק, ממכבי נתניה. מועמדותו של אולסק נחשפה ב-ynet ספורט. המשא ומתן עם מכבי נתניה לגביו מתקדם, כאשר שון ויסמן צפוי לעשות את הדרך ההפוכה.

 

בנוסף, אלאך ממשיך בניסיונות למצוא זרים איכותיים, כאשר המטרה הראשונה היא קשר איכותי ובקבוצה מקווים להנחית קשר זר עוד לפני היציאה למחנה האימונים. מנגד, הירוקים פסימיים לגבי האפשרות להחזיר את עידן ורד לקדנציה שנייה בקבוצה. בחיפה ציינו כי מדובר בעסקה מורכבת מאוד וכי דרישותיה של בית"ר ירושלים הן גבוהות מדי.

 

בדרך החוצה? קלאוס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בדרך החוצה? קלאוס(צילום: עוז מועלם)

 

הירוקים גם מקווים שסטפנוס אתנסיאדיס ועומרי בן הרוש שלא נמצאים בתכוניות של הצוות המקצועי, ימצאו קבוצה בקרוב. במידה והשניים אכן יעזבו יתפנה תקציב נוסף וכן וידולל מעט את הסגל, שלא צפוי לכלול העונה יותר מ-22 השחקנים, לא כולל 3 השוערים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
עידן ורד
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים