שתף קטע נבחר

ב"ש פתחה את המחנה בניצחון, צדק חזר לשחק

האלופה ניצחה 0:1 את קורונה קיילצה הפולנית במשחק ההכנה הראשון שלה לעונה הקרובה. דור אלו כבש. צדק חזר לשחק לראשונה מאז שסיים לרצות את הרחקתו

לאלופה הפועל באר שבע אין זמן לצפות בניחותא במשחקי המונדיאל ברוסיה, שכן מוקדמות ליגת האלופות כבר מעבר לפינה. באר שבע ניצחה היום (ד') את קורונה קיילצה הפולנית 0:1 משער של דור אלו (37) במשחק ההכנה הראשון שלה לקראת העונה הבאה.

 


 

המשחק של באר שבע היה הראשון במסגרת מחנה האימונים באפולוניצה הפולנית. גם שתי היריבות הבאות יהיו מהליגה הראשונה בפולין: בשבת היא תפגוש את לך פוזנן שסיימה במקום השלישי וביום שלישי את פוגון שצ'צ'ין שסיימה במקום ה-11. שבוע בדיוק לאחר מכן, ב-10 ביולי תתארח באר-שבע אצל פלורה טאלין האסטונית במשחק הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. הגומלין ייערך בארץ ב-17 ביולי.

 

המאמן ברק בכר החליט להעלות את ההרכב החזק שלו רק במחצית השנייה, כשבהרכב הפותח שיחקו שלושה שחקנים שחזרו מהשאלה ולא ברור אם ישתייכו לסגל הסופי לעונה הבאה: וובה בראון, עמית ביטון ועמראן אלקרינוואי, שחקן שסיים גיל נוער: יוני אליאס, הרכש החדש שמואל שיימן והנבחן הספרדי-אזרי, אדי סילבסטרה. עמם פתחו גם: דודו גורש, דור אלו, מתן אוחיון, גיא מלמד ותומאש פקהארט.

 

סילבסטרה שיחק 45 דקות בהן לא ניתן היה להתרשם יותר מדי מיכולותיו, אך בדקה ה-37 הוא החל את המהלך לשער היתרון של באר-שבע כשהשתחרר משחקן פולני, העביר לגיא מלמד שמסר כדור עומק לדור אלו שניצל טעות של הקשר ויקטור דולוגוז' שהרחיק לא טוב. אלו הגיע למפגש של אחד על אחד מול השוער ארתור קריסיאק וגלגל לרשת. הפולנים יכלו להשוות עוד לפני ההפסקה אך שלושה זינוקים טובים של גורש הצילו את באר-שבע מספיגה.

 

דור אלו. התכבד בשער הראשון של מחנה האימונים (צילום: AP) (צילום: AP)
דור אלו. התכבד בשער הראשון של מחנה האימונים(צילום: AP)

 

עם פתיחת המחצית השנייה כל שחקני באר-שבע הוחלפו ושיחקו שחקנים שאמורים ברובם לפתוח נגד פלורה טאלין בעוד שבועיים וביניהם הבלם שיר צדק ששיחק לראשונה מאז סיים את עונש הרחקתו לשמונה חודשים והרכש החדש חן עזרא שהגיע מבית"ר ירושלים. בנוסף שיחקו עמם: גיא חיימוב, בן ביטון, אורן ביטון, לואי טאהא, דן איינבינדר, מרואן קבהא, חנן ממן, חן עזרא, מאור מליקסון,ובן שהר.

 

בדקה ה-72 איינבינדר הדאיג את אנשי קבוצתו כשנפצע בתיקול ונראה תופס את הירך תוך שהוא נאנק מכאבים. בסופו של דבר הוא התאושש והמשיך לשחק. מעבר לכך לא נרשמו אירועים מיוחדים. טוני וואקמה שמחלים מפציעה, ניב זריהן, בני נתן ועמית קרן לא שותפו.

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים