שתף קטע נבחר

קוסטדינוב עוזב את מכבי חיפה

בתום סאגה ארוכה הצליחו הירוקים להיפרד מהקשר, שיעבור לארסנל טולה הרוסית. קשר נוסף יצורף במקומו. נס זמיר יגיע להתרשמות אצל היריבה העירונית, דיא סבע נבחר לשחקן השנה במגזר הערבי. עדן שמיר מונה לקפטן קריית שמונה

הזר המאכזב של מכבי חיפה, גיאורגי קוסטדינוב, יעזוב את הקבוצה. הירוקים הגיעו לסיכום עקרוני עם ארסנל טולה מהליגה הרוסית. במועדון מאוד מרוצים משחרורו של הקשר ויצרפו קשר נוסף על חשבונו.

 

 
 

 

בגזרת ניקולס אולסק, שני הצדדים מעריכים שהשחקן יצטרף לקבוצה השבוע. עידן ורד מתרחק לאחר שהירוקים הבינו שהדרישות של אלי טביב גבוהות, ומו אלאך בוחן אופציות אחרות. היום תחל חיפה מחנה אימונים בכפר גלים, שיכלול אימונים כפולים. הצוות ההולנדי מקווה לצרף זר נוסף עד היציאה למחנה בחו"ל.

 

עומר דמארי (צילום: עוז מועלם)
מפנה מקום בסגל. קוסטדינוב(צילום: עוז מועלם)

 

קריית שמונה: עדן שמיר ישמש כקפטן

סאגת הקפטן בק"ש תמה. הקבוצה הצפונית תודיע הערב במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת העונה שתערך כי עדן שמיר שנעדר בחודשיים האחרונים של העונה שעבר בשל פציעה, ישמש כקפטן הראשון של הקבוצה. הרכש הטרי שחוזר לקדנציה שלישית, שמעון אבוחצירה, ישמש כקפטן השני. במסיבת העיתונאים ידבר הבעלים איזי שרצקי על התקציב, המטרות והתכנונים לקראת העונה הקרובה.

 

בק"ש הבהירו שפחות מפלייאוף עליון ייחשב ככישלון וגם המאמן חיים סילבס מבין היטב שחובת ההוכחה היא עליו והקבוצה תהיה חייבת להיראות טוב יותר. היום יתחיל מחנה אימונים בקיסריה עד לסוף השבוע ובסופ"ש הבא (12.7) תצא הקבוצה למחנה אימונים בן עשרה ימים בסלובקיה.

 

עדן שמיר. מקבל את המושכות אחרי הפציעה (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
עדן שמיר. מקבל את המושכות אחרי הפציעה(צילום: אביהו שפירא)

 

הפועל חיפה: נס זמיר יגיע להתרשמות

הפועל חיפה החליטה להזמין להתרשמות את הקשר נס זמיר, שיגיע היום לקריית חיים ויערוך אימון עם מחזיקת הגביע. בחיפה מאמינים שיצליחו לסכם השבוע את העברתו של סוהיל ארמלי ממכבי תל אביב, כשגם פיראס מוגרבי מבני סכנין נמצא בתמונה.

 

הקבוצה תגביר היום את קצב האימונים אחרי חופשה של יומיים. לרשות קלינגר יעמוד סגל מלא הכולל את ראדו גינסארי, ראסמוס שוסטאדט ואלי אלבז. מחרתיים ייערך הפנינג לאוהדי הקבוצה. ביום שישי יתקיים משחק אימון ראשון, מול העולה החדשה הפועל חדרה.

 

נס זמיר. מקבל הזדמנות מקלינגר (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
נס זמיר. מקבל הזדמנות מקלינגר(צילום: אורן אהרוני)

 

דיא סבע ספורטאי השנה במגזר הערבי

חלוץ מכבי נתניה, דיא סבע, נבחר לספורטאי המצטיין במגזר הערבי בעונת המשחקים 2017/18, בטקס חגיגי שנערך בסוף השבוע באעבלין. לספורטאית המצטיינת בעונת 17/18 נבחרה רצת המרתון, יקין עודה.

 

את האירוע אירגן והנחה ד"ר יאסר מואסי, יו"ר ארגון "מוסתווא", רשת המרכזים הקהילתיים הערביים בישראל הפועלת לקידום הספורט במגזר הערבי.

 

דיא סבע מקבל את הפרס.
דיא סבע מקבל את הפרס. "גאווה גדולה"(צילום: בילאל חטיב)

 

הטקס נערך בהשתתפות מאות צופים, בהם חברי הכנסת עיסאוי פריג' ויוסף ג'בארין, ראשי רשויות, אנשי עסקים וספורטאים ערבים מענפים שונים.

 

סבע אמר על הזכייה: "זו גאווה בשבילי, אמשיך לייצג את המגזר בכבוד בכל מקום שבו אשחק". גם עודה התרגשה: "אני גאה ומוקירה את הבחירה, חשוב לי מאוד שאני מייצגת מגזר שלם ולא רק את היישוב שלי ג'לג'וליה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיאורגי קוסטדינוב
צילום: עוז מועלם
מומלצים