שתף קטע נבחר

בני בן זקן: "הסטיגמות עליי משתנות בכל עונה"

בני סכנין פתחה עונה והציבה לעצמה מטרה: פלייאוף עליון. המאמן: "זה מועדון חשוב, יש המון כוונות טובות לעשות דברים בכיף ובאהבה"

עם מאמנה החדש בני בן זקן שמונה לפני כחודש במקומו של טל בנין, וללא רכש חדש למעט את החלוץ הניגרי ג'ורג'י אקפאביו (26) שסיכם וינחת בימים הקרובים, פתחה היום (שלישי) בני סכנין את אימוניה לקראת העונה הקרובה.

 

מי שלא הופיע לאימון הוא פיראס מוגרבי, שהודיע כי הוא מעוניין לעזוב. יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, סיפק הסבר להיעדרותו של מוגרבי כשאמר: "מוגרבי חולה, הוא שחקן של הקבוצה ויגיע בהמשך".

 

בן זקן (צילום: אלעד גרשגורן)
בן זקן באימון(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בן זקן, שקיים אסיפה קצרה עם שחקניו החדשים, אמר בהמשך: "אני בסכנין שזה מועדון חשוב. יש המון כוונות טובות לעשות דברים בכיף ובאהבה. סטיגמות משתנות. שנה לפני כן עם איזי שרצקי בקריית שמונה הייתה לי סטיגמה כזו ואחר כך סטיגמה אחרת".

 

ראשי המועדון לא הסתירו את מטרתם לקרא העונה הקרובה - השתלבות בפלייאוף העליון. "בשנה האחרונה נעשו הרבה טעויות פה וחלקן העיקרי היה אי שילוב שחקנים מבית וצעירים שמהווים את הדור הבא. אנחנו בטוחים שהעונה הדברים ייראו אחרת ונחזור להיות הקבוצה שאנחנו רוצים להיות, ובעיקר כזו שהקהל רוצה לבוא לראות", אמר היום גורם בהנהלה.

 

בן זקן (צילום: אלעד גרשגורן)
בן זקן חלאילה ואבו יונס(צילום: אלעד גרשגורן)

בן זקן (צילום: אלעד גרשגורן)
(צילום: אלעד גרשגורן)

 

 

שביעות רצון גדולה נרשמה בקרב אנשי המועדון והאוהדים לאחר הארכת חוזהו של הקפטן חאלד חלאיילה לעונה נוספת. "מרגש לפתוח עונה גם אחרי 19 שנים", אמר חלאיילה. "אחת המטרות תהיה להחזיר את הקהל דרך תוצאות טובות. אני רוצה לזכות בתואר".

 

במועדון מנהלים משא ומתן עם הקשר מהראן ראדי ומעוניינים מאוד שיחבור בסופו של דבר לסגל של בני בן זקן. ראדי עצמו מחזיק בעוד מספר הצעות, אך לא שלל את האפשרות לשוב וללבוש את מדי המועדון. במקביל, ישנה אפשרות לצרף את הברזילאי קלאודמיר פריירה, שמועמד גם להפועל חיפה. מי שסיים את דרכו בקבוצה הוא המגן מוחמד זבידאת שמועמד להצטרף להפועל איכסל. רן קוזוק מונה לתפקיד עוזר המאמן.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
בני בן זקן
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים