שתף קטע נבחר

דורון אוסידון עוזב את הפועל חיפה

שינוי במבנה הניהולי של המועדון: סגן הנשיא ונציג הבעלים בשנתיים האחרונות החליט לעזוב את תפקידו. "זה יום לא קל עבורי, אבל החלטתי לעבור לאתגר חדש". יואב כץ: "רציתי שהוא יישאר". מוחמד גדיר צפוי לסכם היום

דורון אוסידון עוזב את הפועל חיפה. שני הצדדים הודיעו הודיעו הבוקר (רביעי) כי החליטו להיפרד באופן הדדי, כפי שפורסם בשבוע שעבר ב-ynet ספורט.

 

"הפועל חיפה מודה לדורון אוסידון על העבודה הנהדרת בשנתיים החולפות בהן המועדון זכה בגביע המדינה, זכה במקום בליגה האירופית, תוך תצוגות כדורגל ועונה בלתי נשכחת בליגת העל בעונה החולפת. לדורון היה חלק בלתי מבוטל בהצלחת המועדון".

 

הפועל חיפה (צילום: ראובן שורץ)
אוסידון וכץ בחגיגות הזכייה בגביע. "אתגר חדש"(צילום: ראובן שורץ)

 

הבעלים יואב כץ אמר: ״אני מודה לדורון על העבודה לצידי, תוך הפגנת נאמנות, מקצוענות, ואיכפתיות, הכל לטובת הצלחת הפועל חיפה. רציתי שדורון יישאר, אבל אני מכבד את החלטתו ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו״.

 

אוסידון עצמו אמר: ״זה יום לא קל עבורי, נקשרתי למועדון, לבעלים ולאוהדים, יש כאן אנשים נפלאים והם יחסרו לי, אבל החלטתי להמשיך לאתגר חדש. אני שמח שבתקופה שלי בהפועל חיפה המועדון רשם הישגים נפלאים".

 

גדיר במדי באר שבע. מצפה לפיצוי (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גדיר במדי באר שבע. מצפה לפיצוי(צילום: אורן אהרוני)

 

החלוץ מוחמד גדיר ממתין לאישור על קבלת הפיצוי שהוא דורש מהפועל באר שבע ואם אכן תושג הסכמה בין הצדדים, הוא צפוי לסכם היום לשנתיים בחיפה. בקבוצה ממשיכים גם בשיחות עם אלמוג בוזגלו, כשהתקווה היא ששני השחקנים יוכלו לקחת חלק במשחק הראשון באירופה מול FH האיסלנדית ביום חמישי הבא.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
דורון אוסידון
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים