שתף קטע נבחר

פריירה: "מודה לבית"ר, אבל עכשיו היא העבר"

הקשר החדש של בני סכנין התייחס למעבר הטעון לאחר שהצטרף למחנה האימונים של המועדון בפולין. בקבוצה מעוניינים להתחזק בבלם נוסף, הסרבי וחיד סלימוביץ' (21, 1.90 מ') ששיחק במץ יגיע להיבחן. נתניה בוחנת הצעה מרובין קאזאן על דיא סבע

הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה שחתם אתמול במועדון לשנתיים, הצטרף במהלך הלילה באיחור של יומיים למחנה האימונים בפולין והתקבל בחום על ידי אנשי המועדון.

 

"אני מודה על השנים היפות בבית"ר ירושלים. תודה לאוהדים הנפלאים שם על התמיכה ולשאר אנשי המועדון - אבל עכשיו זה העבר. אני כולי של סכנין עכשיו, במאה אחוזים ואני מקווה להביא את היכולת הטובה ביותר שלי למועדון כדי להגיע איתו להישגים", אמר הקשר. "אני מקווה להנות מהמועדון הזה, ששמעתי עליו דברים נפלאים, וכמובן מקווה שיהנו ממני כאן".

 

 

קלאודמיר פריירה (צילום: אבי רוקח)
פריירה. "אתן את כולי"(צילום: אבי רוקח)

 

עם ההחתמה של פריירה, הסגל כמעט הושלם. בצוות המקצועי מעוניינים להחתים בלם נוסף לצידו של אלבן פנישי. הסרבי וחיד סלימוביץ' (21, 1.90 מ'), שירד ליגה עם מץ הצרפתית בעונה שעברה צפוי להגיע למחנה כדי להיבחן בעמדה זו.

 

במועדון מרוצים מאוד עד כה מהמחנה מבחינה מקצועית, ובעיקר מבחינה חברתית. אתמול חגגה הקבוצה יום הולדת לשוער המשנה מתן עמבר, כאשר מהראן ראדי הדביק עוגה לפרצופו על פי מיטב המסורת.

 

 

נתניה בוחנת הצעות למכירת דיא סבע

בימים האחרונים קיבלה מכבי נתניה הצעות מכמה מועדונים בסין, מרובין קאזאן ברוסיה ומפאלרמו באיטליה. נתניה דחתה עד כה את ההצעות, שהיו נמוכות לטעמה, ובימים האחרונים קיבלה הצעות משופרות. מי שתהנה ממכירת סבע היא טוברוק נתניה, לה מגיעים אחוזים מכל מכירה עתידית של השחקן.

 

סבע עצמו לא החל את האימונים הקיץ בנתניה ומחר ייצא למחנה האימונים בחו"ל מאחר ועבר ניתוח בברכו המצריך מנוחה של מספר שבועות. נתניה כבר צירפה את החלוץ שובל גוזלן כדי למלא את מקומו של סבע.

 

דיא סבע (צילום: ראובן שוורץ)
דיא סבע. בנתניה מחכים להצעה טובה יותר(צילום: ראובן שוורץ)

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: בני סכנין
קלרודמיר פריירה
צילום: בני סכנין
מומלצים