שתף קטע נבחר

במכבי החליטו: ברסקי יישאר בסגל בעונה הקרובה

הקשר שהציג יכולת טובה ב-0:1 על פרנצווארוש יקבל את ההזדמנות מאיביץ' ולא יושאל לקבוצה אחרת. שביעות רצון גם מאלירן עטר, שכבש את שערו השני העונה, ומצמד הזרים אמאדור וסבוריט. הצהובים צפויים לצרף זר נוסף לקישור

במכבי תל אביב היו מרוצים מההעפלה לסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, אחרי הניצחון הביתי 0:1 על פרנצווארוש ההונגרית ו-1:2 בסיכום שני המשחקים.

 

מי שזכו למחמאות על יכולתם במשחק היו אלירן עטר ורוסלן ברסקי, שלגביו כבר הוחלט כי הוא יישאר בסגל הקבוצה לקראת העונה הקרובה. כמו כן, במכבי מאמינים שהבלם ז'איר אמאדור והמגן השמאלי אנריק סבוריט יוכלו לייצב את חוליית ההגנה. בכל מקרה, הצהובים צפויים לצרף זר אחד נוסף לחוליית הקישור. בעקבות ההעפלה הרוויחו הצהובים 250 אלף אירו.

 

מכבי תל אביב פרנצווארוש  (צילום: אורן אהרוני)
במכבי מרוצים ממנו. אנריק סבוריט(צילום: אורן אהרוני)

 

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', אמר לאחר המשחק: "אנחנו בהתחלה וזה נורמלי שיש ירידות ועליות במשחק שלנו. השער של עטר היה מדהים. יש לי הרבה שחקנים בחלק הקדמי ונצטרך לחלק את הדקות". על היריבה הבאה, רדניצקי: "אחת הקבוצות הכי טובות בסרביה. יהיה קשה מאוד".

 

אבי ריקן המשיך באותו קו כמו מאמנו: "אנחנו עדיין צריכים להשתפר ובטוח שנהיה טובים יותר בהמשך. בשלבים האלה הכי חשוב לעבור והפנים שלנו כבר לכיוון השלב הבא. אני לא זוכר בשנים קודמות הגרלה כזו קשה כבר בשלב כזה. אלירן עטר פתח טוב העונה, נכנס לעניינים ואנחנו שמחים על כך. גם בשנה שעברה היה לנו סגל רחב, זה יוצר מלחמה טובה על ההרכב ויעזור לנו בהמשך העונה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
רוסלן ברסקי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים