שתף קטע נבחר

אתנסיאדיס הוצע למספר קבוצות ב-MLS

מכבי חיפה מחפשת קבוצה שתהיה מוכנה לשלם את שכרו היקר של היווני המאכזב. הירוקים מרוצים ממחנה האימונים בהולנד ("מצוין מבחינה מקצועית ומגבש מאוד לחדר ההלבשה"), הצוות המקצועי צפוי לדלל את הסגל

מכבי חיפה סיימה את מחנה האימונים שלה בהולנד ויש לא מעט החלטות שהצוות המקצועי ההולנדי גיבש במהלכו. בחיפה מרוצים מהמחנה שהוגדר כ"מצוין מבחינה מקצועית ומגבש מאוד לחדר ההלבשה", אך מוחמד אלאך ופרד רוטן צפויים להודיע בימים הקרובים למספר שחקנים כי הם לא בתוכניות ורשאים לחפש לעצמם קבוצה, במטרה לדלל את הסגל.

 

בכוונת הצוות המקצועי של הירוקים לדלל את הסגל באופן משמעותי ל-22 שחקני שדה ושלושה שוערים. בחיפה רוצים מאוד להיפטר מסטפנוס אתנסיאדיס (קלאוס), שלא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בהולנד ונשאר להתאמן בארץ מאחר שהוא לא בתוכניות. צוות הסקאוטינג של חיפה הציע אותו למספר קבוצות בליגת ה-MLS בארה"ב, כך נודע ל-ynet ספורט, מאחר שחוזהו יקר מאוד (400 אלף אירו) ונראה שאין באירופה קבוצה שתהיה מוכנה לשלם שכר כזה לשחקן שלא תרם כלום לירוקים בעונה החולפת.

 

מו אלאך במסיבת עיתונאים של מחלקת הנוער (צילום: אתר מכבי חיפה)
מו אלאך(צילום: אתר מכבי חיפה)

 

המנהל המקצועי מוחמד אלאך סיכם את המחנה: "לפני שיצאנו למחנה האימונים, הצבנו לעצמנו מספר מטרות. דבר ראשון: להיות ביחד ולצמוח כקבוצה, ולהבין לקראת השנה הקרובה מה הרמה שלנו; דבר שני שהיה חשוב לנו הוא להתאמן בצורה מאסיבית מאוד, לקיים הרבה משחקי אימון ולעלות מדרגה בקצב, באינטנסיביות וברמת הכושר".

 

"השגנו את היעדים מבחינת הכושר שבו השחקנים צריכים להיות וכן מבחינת שיפור האחדות שלנו כקבוצה", ציין אלאך. "עכשיו אנחנו מוכנים לקראת הצעד הבא בהכנה שלנו לעונה הזו. האנרגיה ומוסר העבודה של הקבוצה טובים מאוד ואנחנו יכולים להביט בסיפוק על מחנה האימונים ותוצאותיו". כזכור, במהלך מחנה האימונים ספגה הקבוצה לעג בעקבות ה-2:15 האסטרונומי על בארלו החובבנית.

 

קלאוס. באירופה יהיה קשה למצוא לו קבוצה (צילום: גיל נחושתן) (צילום: גיל נחושתן)
קלאוס. באירופה יהיה קשה למצוא לו קבוצה(צילום: גיל נחושתן)

 

הירוקים רוצים לחזק את הקבוצה, והקשר הקמרוני ג'ורג' מנדז'ק צפוי להצטרף לקבוצה בתחילת השבוע הבא ולחתום על חוזה לעונה אחת. מדובר בשחקן שזכה למעקב צמוד של הירוקים.

 

בגזרת עידן ורד אין חדש. יעקב שחר צפוי לנסות לקדם את העסקה מול אלי אוחנה בתחילת השבוע הבא. ורד, מבחינתו,

רואה את ההתפוררות בבית"ר וירצה מאוד לחזור לחיפה, ממנה קיבל מסרים ברורים שהוא הולך להיות שחקן משמעותי ומרכזי בקבוצה. העסקה מול מכבי נתניה לגבי ניקולס אולסק תקועה, אך ייתכן שאלאך יציע לנתניה מספר שחקנים שהוא מתכוון לשחרר, ואז העסקה תוכל לצאת לפועל בשבוע הבא.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים