שתף קטע נבחר

1:1 להפועל תל אביב מול פניוניוס

האדומים סיימו בתיקו מול הקבוצה היוונית בפולין, שער בכורה לאחמד עאבד. הפועל חדרה הפסידה 2:1 לקבוצת המילואים של לך פוזנאן מהליגה הפולנית השלישית, עוז פרץ כבש. 1:1 לאשדוד מול ספרטק מוסקבה

הפועל ת"א קיימה הערב (שבת) את משחקה השני בפולין וסיימה בתיקו 1:1 מול פניוניוס היוונית. הרכש החדש, אחמד עאבד, כבש (23) את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה. מי שלא עמד לרשותו של קובי רפואה היה הקפטן עומר דמארי שחזר בלילה לישראל בגלל סיבות אישיות. האדומים יסיימו את המחנה במשחק מול אומוניה ניקוסיה ביום שני (19.00).

 

מהלך המשחק

פייסל מוליץ' החמיץ בדקה ה-6 הזדמנות טובה לעלות ליתרון כשבעט מתוך הרחבה והכדור הורחק לקרן. בדקה ה-20, בהזדמנות היחידה של פניוניוס במחצית הראשונה, יורגוס מאסורס כמעט והכניע את אריק ינקו.

 

אחמד עאבד כובש (צילום: באדיבות הפועל תל אביב)
אחמד עאבד כובש(צילום: באדיבות הפועל תל אביב)

 

אחמד עאבד הגיע בתוך דקה לשני מצבים. בראשון (22), הוא השתחרר יפה משחקן יווני ובעט מ-17 מטר מעל למשקוף. דקה אחר כך, רמזי ספורי הגביה מ-25 מ' לרחבה, ועאבד נגח פנימה תוך כדי זינוק, 0:1 לאדומים ושער בכורה לחלוץ. בדקה ה-40 עאבד יכול היה להשלים צמד, אבל ניסה למסור במקום לבעוט לשער, והפועל ת"א איבדה הזדמנות לשער שני.

 

במחצית השנייה שיתף קובי רפואה כמעט את כל הסגל. מוליץ' שהשקיע הרבה אבל לא תמיד דייק בפעולות האחרונות שלו, הגיע להזדמנות טובה בדקה ה-66, אבל הבעיטה שלו מקצה הרחבה עברה בסמוך לעמוד.

 

רועי זיקרי (צילום: באדיבות הפועל תל אביב)
רועי זיקרי. הפועל מתקדמת(צילום: באדיבות הפועל תל אביב)

 

היוונים, שלא הרשימו, הצליחו בכל זאת להשיג את השוויון (78). סרדן ספירידונוביץ' השתחרר מעמירן שקלים, הוציא כדור רוחב והמחליף רז שלמה בניסיון להרחיק דחק פנימה, שער עצמי ו-1:1.

 

קובי רפואה אמר בסיום: "אני מאוד מרוצה מהמחצית הראשונה, אבל כמובן שיש עוד הרבה דברים שצריך לשפר. ככל שהזמן יעבור הקבוצה תיראה יותר טוב. אני בטוח בזה". עאבד: "תמיד כיף לכבוש, גם כשמדובר במשחק ידידות. שיחקנו מול יריב טוב ומרגישים שהקבוצה לאט לאט מתחברת. הכי חשוב ששיחקנו ועמדנו טוב והגענו למצבים".

 

הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים  (צילום: ראובן שוורץ)
קובי רפואה. "יש עוד הרבה מה לשפר"(צילום: ראובן שוורץ)

 

ניר לקס: "אני חושב שעמדנו טוב, לחצנו והראינו שאנחנו יכולים לצאת בצורה מהירה ומסודרת להתקפות. עדיין מוקדם לשפוט, אבל אין ספק שיש תחושה טובה כשמצליחים ליישם את מה שהצוות המקצועי דורש מאיתנו".

 

ההרכב: אריק ינקו (רובי לבקוביץ', 60), עידן כהן (ירין פרץ, 80), אוראל דגני (רז שלמה, 68), אדי גוטליב (אדבינאס גרדבאיניס, 63), מרווין פירסמן (עמירן שקלים, 70), ניר לקס, רוג'ר ברנרדו, רמזי ספורי (שי אליאס, 46), אחמד עאבד (מוטי ברשצקי, 46), רועי זיקרי (עמית מלכה, 84), פייסל מוליץ'.

 

חדרה הפסידה 2:1 למילואים של לך פוזנאן

הפועל חדרה נוצחה הערב במשחק האימון הראשון שלה במחנה האימונים בפולין, 2:1 מול קבוצת המילואים של לך פוזנאן שמשחקת בליגה השלישית בפולין.

 

חדרה הוליכה 0:1 משער של עוז פרץ לאחר בישול של דיא לבאבידי. המחצית הראשונה הייתה הטובה יותר של חדרה והיא הגיעה להזדמנויות נוספות של עלי חטיב, פרדי פלומיין ופרץ, אבל הפולנים השוו בדקה ה-40 משער נגיחה של מארק וינסקי.


הפועל חדרה (צילום: באדיבות הפועל חדרה)
הפועל חדרה. מחצית ראשונה מעודדת(צילום: באדיבות הפועל חדרה)

 

במחצית השנייה החליף המאמן ניסו אביטן כמעט את כל ההרכב ובדקה ה-65 שילם על כך כשהפולנים עלו ליתרון משער עצמי של לבאבידי. חדרה הייתה קרובה לשוויון, אבל עמית כהן, אור אילוז ובן יוספי החמיצו.

 

ניסו אביטן אמר בסיום: "אנחנו אף פעם לא יכולים להיות מרוצים אם אנחנו לא מנצחים, אבל בסך הכל ראיתי הרבה דברים טובים, במיוחד בחצי הראשון שבו הובלנו. אני מאמין בתלכיד שיש לנו פה, היינו קצת חסרי מזל. השחקנים עושים עבודה טובה מאוד במחנה".

 

ניסו אביטן (צילום: באדיבות הפועל חדרה)
אביטן. "אני מאמין בתלכיד שיש פה"(צילום: באדיבות הפועל חדרה)

 

הרכב חדרה: אלון, לבאבידי, אבבה, דמסבסקי, חסן, רבאח, באירקטרביץ', אבו פאני, חטיב, פרץ, פלומיין. לוסיו, אסי גומה וסלים עמאש לא שיחקו בגלל פציעות.

 

1:1 למ.ס. אשדוד מול ספרטק מוסקבה

מ.ס. אשדוד לא הייתה רחוקה מניצחון יוקרתי ולבסוף סיימה בתיקו מכובד במשחק האימון האחרון שלה בסלובניה, מול ספרטק מוסקבה שסיימה במקום השלישי בליגה הרוסית העונה.

 

האשדודים, שניצחו בשני משחקי האימון הראשונים במחנה, עלו ליתרון בדקה ה-20 משער של הקשר הסרבי הנבחן, פיליפ קנזביץ'. בדקות הסיום ספרטק השוותה מפנדל של החלוץ הברזילאי, זה לואיס. אשדוד בחנה במשחק את בלם נבחרת הונגריה דויד קאלנוקי, ובימים הקרובים תתקבל החלטה לגביו ולגבי קנזביץ'.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות הפועל תל אביב
רועי זיקרי
צילום: באדיבות הפועל תל אביב
מומלצים