שתף קטע נבחר

מכבי ת"א מול טובול או פיוניק, אטאלנטה מחכה להפועל חיפה

הנציגות הישראליות הוגרלו בסיבוב המוקדמות השלישי: סגנית האלופה, שעדיין צריכה לעבור את רדנציקי הסרבית, תפגוש את המנצחת במפגש בין טובול מקזחסטן ופיוניק מארמניה. אטאלנטה או סראייבו יחכו למחזיקת הגביע אם תעלה על חשבון FH האיסלנדית

הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית נערכה היום (שני) בניון שבשווייץ. מכבי תל אביב עדיין צריכה לעבור את רדנציקי הסרבית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. אם אכן תעשה זאת מי שתחכה לה היא המנצחת במפגש בין טובול קוסטנאי מקזחסטן ופיוניק מארמניה.

 

למחזיקת הגביע הפועל חיפה, שתתמודד מול FH האיסלנדית בסיבוב השני, מחכה מפגש לא פשוט בכלל מול המנצחת בצמד המשחקים של אטאלנטה האיטלקית וסראייבו הבוסנית.

 

מכבי תל אביב פרנצווארוש (צילום: אורן אהרוני)
מכבי ת"א חוגגת מול פרנצווארוש. מי היריבה הבאה?(צילום: אורן אהרוני)

 

הדרך לשלב הבתים העונה ארוכה יותר, והצהובים כבר עברו סיבוב אחד, כשגברו על פרנצווארוש ההונגרית (1:1 בראשון, 0:1 בגומלין). בסיבוב השני יפגשו כאמור הצהובים את רדניצקי הסרבית. לפני ההגרלה צומצמו היריבות האפשריות של הצהובים, שיכלו לפגוש גם את איסטנבול בשקשהיר (טורקיה, עלתה אוטומטית) או את אחת המנצחות במפגשים הבאים: סטרדה (סלובקיה) - דינמו מינסק (בלארוס), סט. גאלן (שווייץ) - סארפסבורג (נורבגיה), דאנדלק (אירלנד) - א.א.ק לרנקה (קפריסין).

 

ניר קלינגר (צילום: אלעד גרשגורן)
ניר קלינגר. מקווה לחייך גם לאחר ההגרלה(צילום: אלעד גרשגורן)

 

הפועל חיפה, שהפעם האחרונה בה שיחקה מול יריבה אירופית במפגש רשמי הייתה לפני 17 שנים (באינטרטוטו), העפילה אוטומטית לסיבוב השני, והמפגש מול FH האיסלנדית בחמישי הקרוב יהיה למעשה משחקה הראשון העונה במוקדמות.

 

בהגרלה, מחזיקת הגביע לא הייתה מדורגת, ויכולה הייתה לפגוש את יריבות חזקות כמו: גנק (בלגיה), פאוק סלוניקי (יוון), באזל (שווייץ), פרטיזן בלגרד (סרביה) או בראגה (פורטוגל) שעלתה אוטומטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
מכבי תל אביב
צילום: אורן אהרוני
מומלצים