שתף קטע נבחר

בכר: "לדינמו שחקנים מוכשרים, אבל המטרה שלנו היא לעבור"

מאמן הפועל באר שבע דיבר במסיבת העיתונאים לפני המשחק מול זאגרב בשלישי (21:30): "לא קל להתכונן אליה כי היא לא קיימה משחק רשמי עדיין". טאהא: "ננסה לעשות תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לטרנר כי שם עם הקהל שלנו יהיה לנו יתרון"

דריכות בהפועל באר-שבע לקראת המשחק מחר (שלישי, 21:30) בחוץ נגד אלופת קרואטיה, דינמו זאגרב, בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות. לפני האימון המסכם באצטדיון מקסימיר בו ייערך המשחק, שלפי הערכות הקרואטים יגיעו אליו רק 10,000 צופים (מכיל 30,000 מקומות ישיבה), נערכה מסיבת העיתונאים.

 

"כולם ראו במונדיאל את הנבחרת הקרואטית הנהדרת", פתח ואמר מאמן האלופה הישראלית, ברק בכר. "כמובן שגם דינמו אלופת קרואטיה עם שחקנים מאוד מוכשרים. יהיה משחק מאוד מעניין וקשה. נעשה את הכל כדי להוציא תוצאה טובה".

 

ברק בכר (צילום: אלעד גרשגורן)
בכר. ב"ש תעלה?(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בכר המשיך: "דינמו זאת קבוצה שעברה הרבה שינויים בסגל. צירפה שחקנים וגם מכרה. היא לא קיימה משחק רשמי לכן לא קל להתכונן אליה. מצד שני, אנחנו בטוחים בעצמנו שנבוא מוכנים ונדע לעשות את העבודה כמו שצריך. בנוגע להגרלה היום, אנחנו לא מתעסקים בדברים אחרים חוץ מהמשחק מחר. ממה שראינו יש להם סגל מאוד גדול ותחרות בכל עמדה. לא חושב שיש שחקן ספציפי שצריך לשים לב אליו אלא לכל הקבוצה. המטרה שלנו היא לעבור שלב".

 

לואי טאהא: "צריך לפרגן למה שקרואטיה עשתה במונדיאל, זה משהו מטורף. הכדורגל הקרואטי התקדם בצורה טובה מאוד. אנחנו מבחינתנו נבוא מוכנים כמו שצריך. זה יהיה קשה, ננסה לעשות תוצאה טובה ולהעביר את ההכרעה לטרנר כי שם עם הקהל שלנו יהיה לנו יתרון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מאיר אבן חיים
ברק בכר
צילום: מאיר אבן חיים
מומלצים