שתף קטע נבחר

ג'ורג' מנדז'ק חתם במכבי חיפה לעונה

הקשר הקמרוני (29) הצטרף רשמית לקבוצה, ויערוך הופעת בכורה בשבת (19:00) נגד מכבי נתניה בגביע הטוטו. במועדון השיקו מערכת טכנולוגית מתקדמת שאמורה לשפר את חוויית הצפייה במשחקים. יעקב שחר: "כמו בכל דבר אחר, אנחנו ראשונים גם בחדשנות"

קשר הרכש הטרי ג'ורג' מנדז'ק (29) הקמרוני שנחת אתמול (שני) בישראל, עבר היום בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת. מנדז'ק אמור לקחת חלק במשחק גביע הטוטו של הירוקים מול מכבי נתניה ביום שבת בסמי עופר (19:00).

 

בחיפה מרוצים מאוד מקצב מכירת המנויים, כאשר כבר למעלה מ-11 אלף נרכשו. במועדון הירוק קיבלו מסרים ברורים מעידן ורד שהוא מעוניין להגיע לקבוצה ובחיפה בטוחים שבית"ר ירושלים לא תעמוד בדרכו, למרות שהעלו את הדרישות לגביו.

 

ג'ורג' מנדז'ק חותם במכבי חיפה (צילום: באדיבות מכבי חיפה)
חתם לשנה. ג'ורג' מנדז'ק (צילום: באדיבות מכבי חיפה)

 

חיפה, בשיתוף פעולה עם חברת HYPE, השיקה היום מערכת טכנולוגית מיוחדת שאמורה לשדרג את חוויית הצפייה במשחקים. מעכשיו ובעקבות השדרוג ניתן יהיה לשמוע כל דבר שיקרה במגרש, כולל שיחות של השחקנים בזמן המשחק.

 

חידוש נוסף שהוכרז הוא אפליקציה מיוחדת שתקשר בין האוהדים למועדון, כשעל הפרק נמצאים דברים נוספים שעדיין לא נחשפו. בחיפה מציינים שלמרות ההוצאות הכספיות שהמערכות האלו דורשות, בעתיד הן יכניסו כסף לקופת המועדון. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר שהגיע להשקה מלווה בסגנו עוזי מור היה נרגש ואמר: "אנחנו ראשונים בחדשנות ובכל דבר. המערכת היא דבר שאמור להכניס לנו כסף עתידי ולשדרג את איכות הצפייה ודברים נוספים שקשורים לפרמטרים שמעניינים אותנו".

 

מכבי חיפה אירוע חדשנות (צילום: אביהו שפירא)
יעקב שחר ועוזי מור מקבלים הסבר על המערכת החדשה(צילום: אביהו שפירא)

 


פורסם לראשונה 24/07/2018 13:59

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות מכבי חיפה
ג'ורג' מנדז'ק
צילום: באדיבות מכבי חיפה
מומלצים