שתף קטע נבחר

קלאוס: "אני בדרך לביטול החוזה במכבי חיפה"

החלוץ היווני המאכזב התראיין לתקשורת בארצו: "רוצה לחזור לפאוק, שהיה לה את החלק הכי גדול בקריירה שלי". נחשפה התלבושת החדשה של הקבוצה, בן אז'ובל הוצע למועדון

"אני בדרך לביטול החוזה במכבי חיפה", כך סיפר סטפנוס אתנסיאדיס, החלוץ היווני המאכזב, שלא ממש ראה דקות בעונה שעברה במדים הירוקים, בראיון לאתר SPORT24 שבמולדתו.

 

"מאמין שזה יקרה בימים הקרובים ואסיים את הסיפור הזה", המשיך אתנסיאדיס. "ברגע שאהיה שחקן חופשי, אראה מה עושים הלאה. אני רוצה לחזור לכדורגל היווני ולפאוק, שהיה לה את החלק הכי גדול בקריירה שלי".

 

בדרך חזרה ליוון? סטפנוס אתנסיאדיס (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בדרך חזרה ליוון? סטפנוס אתנסיאדיס(צילום: עוז מועלם)

 

"פאוק היא המשפחה שלי", הוסיף החלוץ. "ראיתי שיש להם קבוצה טובה ומאוחדת. אני יודע מה קורה שם כי דיברתי עם כמה שחקנים ואני מאמין שהם יעלו לשלב הבתים בליגת האלופות".

 

ובעניין אחר: הירוקים ממשיכים בהכנות לקראת המשחק הראשון שלהם בגביע הטוטו - בשבת (19:00) מול מכבי נתניה. פרד רוטן צפוי להשאיר כ-10 שחקנים מחוץ לסגל עד שישחררו חמישה שחקנים בימים הקרובים.

 

החולצה החדשה של מכבי חיפה 

 

בחיפה קיימת שביעות רצון גדולה מאוד משני צעירים: שון ויסמן ומוחמד עוואד, שיישארו העונה בסגל ואמורים להיות פקטור משמעותי מאוד. במכבי חיפה ממשיכים בניסיונות לצירוף עידן ורד, אך כרגע יש לא מעט קשיים. חלוץ הפועל עכו בעונה החולפת, בן אז'ובל, הוצע בימים האחרונים למועדון.

 

מכבי חיפה חשפה הבוקר את המדים הרשמיים שלה לקראת העונה הקרובה. המדים הירוקים נבחרו על ידי נייקי, ובמרכז החולצה שב להתנוסס, לראשונה מזה 17 שנים, הלוגו האייקוני של חברת VOLVO.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
סטפנוס אתנסיאדיס
צילום: עוז מועלם
מומלצים