שתף קטע נבחר

מכבי ת"א תדרוש ארבעה מיליון אירו על קיארטנסון

במועדון מרוצים מאוד מהצמד של החלוץ מול רדניצקי ומקווים שהיכולת שלו תאפשר להם למכור אותו בסכום גבוה. האיסלנדי: "כל עוד אני פה - אני חושב רק על לנצח עם הקבוצה". שביעות רצון גם מוולדימיר איביץ'

במכבי תל אביב לא הסתירו אתמול (חמישי) את שביעות רצונם מהיכולת שהפגין וידאר קיארטנסון והצמד שכבש בניצחון על רדניצקי במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

 

0:2 מבטיח למכבי תל אביב על רדניצקי

 

בקבוצה עדיין נחושים למכור את החלוץ ומקווים שהיכולת והשערים שלו אמש יגדילו את הסיכויים לקבל את הסכום אותו הם מתכוונים לדרוש – ארבעה מיליון אירו.

 

קיארטנסון ומיכה חוגגים (צילום: יאיר שגיא)
סחב את מכבי על הגב. קיארטנסון(צילום: יאיר שגיא)

 

וידאר קיארטנסון כובש (צילום: יאיר שגיא)
קיארטנסון כובש את הראשון שלו. הנכס משתבח(צילום: יאיר שגיא)

 

השחקן עצמו אמר לאחר המשחק: "כל עוד אני במכבי אני חושב רק על מכבי. אם יהיו הצעות נשב ונדון, אבל כרגע אין כלום ולכן אני צריך לחשוב רק על איך לנצח עם מכבי. זו קבוצה טובה שיכולה להעניש אותנו בגומלין. ננסה לנצח גם שם, כי זה בכלל לא נגמר".

 

במכבי הביעו סיפוק מהיכולת שהציגה הקבוצה, בעיקר במחצית השנייה, והחמיאו למאמן הסרבי ולדימיר איביץ'. "אולי יש לו בייבי-פייס, אבל הוא מאמן קשוח שלא עושה חשבון לאף שחקן", אמרו במועדון. שביעות רצון קיימת גם מהגישה של המאמן החדש כלפי שחקני הבית של הקבוצה: "אנחנו שמחים שהוא נותן הזדמנויות לצעירים. זו הדרך שלנו להצליח".

 

ולדימיר איביץ' (צילום: יאיר שגיא)
בקבוצה מרוצים מהעבודה שלו. איביץ'(צילום: יאיר שגיא)

 

המאמן מתכוון לאפשר למרבית השחקנים שלא שיחקו אתמול להשתתף במשחק

ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו. לאחר המשחק הוא התייחס לניצחון, אבל לא יצא מגדרו: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל איבדנו הרבה הזדמנויות. פתחנו טוב את המשחק, אבל הם סגרו עם 10 שחקנים. לא סיימנו את העבודה. יש עוד משחק ואנחנו חייבים להיות חזקים גם בסרביה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
וידאר קיארטנסון
צילום: יאיר שגיא
מומלצים