שתף קטע נבחר

מאוויס צ'יבוטה סגר בבני יהודה

חלוץ מכבי ת"א סיכם עם הצהובים על מעברו וקירב את עסקת מאור קנדיל. יוסי אבוקסיס: "העסקה הזאת תעזור לנו"

עסקת מאור קנדיל מתקרבת לסגירה. כזכור, מכבי תל אביב מעוניינת במגן בני יהודה ואמורה להעביר ארבעה שחקנים תמורתו. אחד מהם, מאוויס צ'יבוטה, סיכם על מעברו היום (שישי) לצהובים. צ'יבוטה שיחק בעונה בחולפת בבני יהודה כמושאל ממכבי ת"א.

 

מאמן הכתומים יוסי אבוקסיס ערך מוקדם יותר היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש מול הפועל ת"א בגביע הטוטו (ראשון, 19:45, המושבה) ובה דיבר על ההתקדמות בעסקה.

 

עידן ורד מול מאוויס צ'יבוטה (צילום: אבי מועלם)
צ'יבוטה. ממשיך בבני יהודה(צילום: אבי מועלם)

 

"אנחנו בונים על עסקת קנדיל, אנחנו אמורים לקבל ארבעה שחקנים תמורתו ועוד שניים שאנחנו רוצים", אמר אבוקסיס, "אנחנו רוצים לדעת מה קורה עם זה כדי לדעת אם להתקדם עם שחקנים אחרים או לא. זה לא סוד שהעסקה יכולה לשנות לנו את הסגל. אני מאמין שאחרי המשחק מול הפועל ת"א דברים יראו אחרת מבחינת הסגל שלנו".

 

קנדיל. יגיע למכבי? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
קנדיל. יגיע למכבי?(צילום: עוז מועלם)

 

"זה כיף להתחיל עונה חדשה", המשיך המאמן, "אנחנו רוצים לסגור את הסגל וכשנסגור אותו נהיה יותר חכמים, עסקת קנדיל היא עסקה שתשנה את כל הקבוצה. אם זה לא יקרה, אז יהיה לנו את

 קנדיל שהוא שחקן מצוין". על כך שלא הגיע בסופו של דבר לנבחרת: "אתם רואים שזה נמשך ונמשך ועדיין אין מאמן. אני שמח שלקחתי את ההחלטה להישאר בבני יהודה. מקום שכיף לי בו".

 

על המעצר של הבעלים ברק אברמוב אמר: "אין לזה שום השפעה עלינו, המועדון ממשיך להתנהל כרגיל. אין דברים שמחסירים מאיתנו כמו שהיה עד עכשיו".

בנושא אחר, שי קונסטנטין בן ה-22 יישאר בבני יהודה עונה נוספת. בעונה שעברה שיחק המגן הימני בהפועל נצרת עילית וכבש שער אחד ב-18 הופעות. המגן הליטאי מרקאס בנטה צפוי לקבל ביום ראשון הזדמנות נוספת להוכיח כי מקומו בבני יהודה.


פורסם לראשונה 27/07/2018 12:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים