שתף קטע נבחר

עונה חדשה, יכולת ישנה: 1:1 ביתי למכבי חיפה מול נתניה

גביע הטוטו: הירוקים כבר חשבו שהם בדרך לניצחון אחרי שער של המחליף רוקאביציה (77), אבל לוי עם פצצה לחיבורים מ-30 מטרים השווה את התוצאה בתוספת הזמן. קוגבנייה החמיץ ברשלנות פנדל אחרי עבירה של חבשי (9). במשחק נוסף: בני סכנין - הפועל חדרה 0:0

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
נתניה חוגגת את הפצצה של ערן לוי(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מספר מכובד של 9,150 אוהדים הגיעו לאצטדיון סמי עופר כדי לצפות במכבי חיפה פותחת עונה מול מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו. הם כבר חשבו שקבוצתם בדרך לניצחון אחרי שער של המחליף ניקיטה רוקאביציה (77), אבל לא לקחו בחשבון את ערן לוי, שהשווה בתוספת הזמן עם שער אדיר מ-30 מטרים לחיבורים של אוהד לויטה, וקבע 1:1 בסיום.

 

חיפה בחרה שלא לעשות שינויים גדולים הקיץ. מי שכן הגיע הוא החלוץ ההולנדי, מיכיל קראמר, שקיבל את המקום בהרכב ממאמנו פרד רוטן. קראמר נראה מעט חלוד, אבל הפגין נוכחות ברחבה, דבר שיכול לעודד מעט את מאמנו. הרכש השני של הירוקים, הקשר הקמרוני, ג'ורג' מנדז'ק, לא היה בסגל.

 

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
ניקיטה רוקאביצה חוגג מוקדם מדי(צילום: אלעד גרשגורן)

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
עאיד חבשי מנסה להכניע את דני עמוס(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מכבי נתניה מינוס דיא סבע, שנמצא בדרך החוצה מהקבוצה, פתחה חזק את המשחק. מי שבלטו היו יונאס מלדה שגם סחט פנדל בדקה התשיעית, אותו החמיץ דידייה קוגבנייה, ועלי מוחמד שהחזיק את מרכז השדה של סלובודן דרפאיץ'. הקפטן ערן לוי, שכאמור השווה בדקה ה-93, התחיל את המשחק על הספסל ובמחצית החליף את הרכש החדש, שובל גוזלן, שלא היה טוב.

 

במחזור הבא של גביע הטוטו, שייערך ביום שלישי, תפגוש חיפה בחוץ את בני סכנין (21:00) ואילו נתניה תתארח אצל עירוני קריית שמונה (19:00).

 

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
מקווה לעונה מוצלחת יותר מהאחרונה. פרד רוטן(צילום: אלעד גרשגורן)
 

מהלך המשחק

דקה 9': מכבי נתניה עם החמצת פנדל! עאיד חבשי הכשיל את יונאס מלדה והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. מי שלקח את הבעיטה היה דידייה קוגבנייה שבעט החוצה ברשלנות כדור שטוח לפינה השמאלית.

 

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
אוהדי מכבי חיפה הדור הבא(צילום: אלעד גרשגורן)

 

49': שלומי אזולאי משאיר את קראמר לבד מול עמוס, אבל ההולנדי לא מצליח לכבוש את הראשון שלו במדים הירוקים.

 

77': שער! 0:1 למכבי חיפה. עשר דקות אחרי שעלה כמחליף מעלה ניקיטה רוקאביציה את הירוקים ליתרון. החלוץ השתלט על כדור שהדף עמוס אחרי בעיטה של אופיר מזרחי ולא נכשל מול שער חשוף.

 

מכבי חיפה  מכבי נתניה (צילום: אלעד גרשגורן)
סלובודן דראפיץ' על הספסל (צילום: אלעד גרשגורן)

 

90+3': שער! 1:1. מי אם לא ערן לוי. הקפטן שעלה כמחליף במחצית, הפציץ מ-25 מטרים לחיבורים של אוהד לויטה, שלא יכול היה לעשות כלום. 

 

הרכבים:

מכבי חיפה: אוהד לויטה, ארנסט מאבוקה, עאיד חבשי, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון (עומרי בן הרוש, 80), נטע לביא (גל אלברמן ,81), שלומי אזולאי, סינטיהו סלליך (ניקיטה רוקאביצה, 67), מוחמד עוואד (סאן מנחם, 61), אופיר מזרחי (שון ויסמן ,84), מיכיל קראמר.

 

מכבי נתניה: דני עמוס, ויקי כחלון (חגי גולדנברג, 86), דולב אזולאי, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, ניקו אולסק, עלי מוחמד (יניב בריק, 72), דידייה קוגבנייה, אביב אברהם, יונאס מלדה (ג'ייק רוזנסקי, 66), שובל גוזלן (ערן לוי, 46)

 

בני סכנין - הפועל חדרה 0:0

בני סכנין אירחה את העולה החדשה ושתי הקבצות הציגו משחק חלש במיוחד שהסתיים בתיקו 0:0. המארחת עשתה בקיץ רכש מרשים והביאה את מהראן ראדי וקלאודמיר פריירה במטרה לחזור לפלייאוף העליון. המאמן החדש, בני בן זקן, לא עבר בבקרת התקציבית וישב ביציע. האורחת מצדה קיבלה אישור לשחק בליגת העל אחרי קיץ לא פשוט שכלל בעיות משפטיות.


פורסם לראשונה 28/07/2018 18:04

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
ערן לוי
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים