שתף קטע נבחר

פקהארט מחוץ לסגל ב"ש למשחק אלוף האלופים

האלופה מראה לחלוץ הצ'כי את הדרך החוצה. בן בסט, שיימן וממן צפויים לפתוח (21:00) מול הפועל חיפה בקרב על התואר הראשון של העונה

 

הפועל באר שבע מראה לחלוץ הצ'כי, תומאש פקהארט, את הדרך החוצה והוא לא יהיה בסגל הערב (שבת, 21:00) למשחק אלוף האלופים נגד הפועל חיפה באיצטדיון בנתניה.

 

פקהארט, שהגיע לקבוצה בעונה שעברה על מנת לשמש החלוץ הבכיר שלה, עם שכר עונתי של 400 אלף יורו, אמנם כבש עשרה שערי ליגה, אך לא מצא את מקומו.

 

מחוץ לסגל. פקהארט (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מחוץ לסגל. פקהארט(צילום: עוז מועלם)

 

בכלל, נראה שההבנה שהקבוצה לא תעפיל לליגת האלופות נותנת את האות לצמצום הסגל הרחב מאוד שיש לבאר שבע. וובה בראון, שמחזיק בחוזה עד לתום העונה הבאה, ביקש וקיבל אישור למצוא קבוצה אחרת. הבלם הצעיר עמית ביטון אמור לצאת לעונת השאלה נוספת במ.ס אשדוד, בה הוא כבר החל להתאמן, אך העניין יהפוך לרשמי רק בימים הקרובים. במידה והקבוצה לא תצליח להעפיל גם לשלב הבתים של הליגה האירופית, יצטמצם עוד יותר הסגל.

 

עדן בן בסט ושמואל שיימן, שהגיעו הקיץ מהפועל חיפה, עשויים לערוך הופעות בכורה בהרכב קבוצתם החדשה מול האקסית, כמו גם חנן ממן, שעשה את המעבר כבר בחודש ינואר וצפוי לפתוח. לפחות 3,500 אוהדים אדומים צפויים לעשות את הדרך לנתניה. אוהדי באר שבע והפועל חיפה יוכלו להינות מפאן זון מיוחד, אותו הקימה מנהלת הליגה ויפעל החל מהשעה 19:00, בו יהיו פינות משחקים ועמדות איפור.

 

חנן ממן (צילום: עוז מועלם)
יפתח מול האקסית. ממן(צילום: עוז מועלם)

 

שלשום הגיעו לאימון אוהדים מארגון אולטרהסאות', עודדו את השחקנים והדליקו אבוקות. בהודעת הארגון נמסר: "דחפנו את השחקנים לקראת צמד המשחקים החשובים בשבת ושלישי והרמנו אותם. ובנימה קצת אחרת: לכל דבר יש דרך, ויש דרך להפסיד. במשחק האחרון אתם ביזיתם את הפועל באר שבע בתצוגת נפל שלא תצא לנו מהראש אף פעם. אנחנו היינו כאן בכשלונות, בנצחונות, ונהיה מאחוריכם תמיד, אבל להפסיד בצורה המשפילה הזאת לא מתקבל ולא יתקבל אף פעם. אנחנו הפועל באר שבע ואתם תשחקו עם נשמה וכבוד לסמל".

 

הפועל חיפה תעלה בהרכב משני

48 שעות לאחר ה-1:1 המאכזב במסגרת הליגה האירופית מול הפנרפיורדור האיסלנדית - תעלה הפועל חיפה בהרכב חסר למשחק אלוף האלופים. בקבוצה כועסים מאוד על לוח הזמנים הצפוף והעיתוי של המשחק, שחשיבותו כפולה בשל העובדה שבשיטה החדשה הוא משמש למעשה גם כרבע גמר גביע הטוטו.

 

ניר קלינגר (צילום: אלעד גרשגורן)
ניר קלינגר. מנסה לתמרן עם מה שיש(צילום: אלעד גרשגורן)

 

מי שנעדר בשל הרחקה מהמשחק ביום חמישי ויחזור הערב להרכב, הוא הבלם הרומני המצוין גבריאל תאמאש. המאמן ניר קלינגר יערוך שורה של שינויים בהרכב קבוצתו, על מנת להפחית מהעומס על חניכיו ששיחקו שלשום, במיוחד לנוכח העובדה שביום שני הם יוצאים למסע טיסות מפרך שיארך למעלה מ-18 שעות למשחק הגומלין באיסלנד.

 

גילי ורמוט, גל אראל וראדו גינסארי צפויים לקבל מנוחה, ומי שככל הנראה ישולבו במשחק הם הצעירים גיא משפתי, רועי שוקרני, סער פדידה והחלוץ הצעיר מאמון קשוע. גם רן קדוש השוער השני עשוי לפתוח הערב. בחיפה מאמינים שאחד מבין אלמוג בוזגלו ומוחמד גדיר, או שניהם, יצטרפו במהלך הימים הקרובים לסגל הקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
תומאש פקהארט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים