שתף קטע נבחר

קלינגר: "היריבות בין המועדונים נוצרה בצדק"

הפועל חיפה חגגה זכייה באלוף האלופים אחרי ניצחון בפנדלים על הפועל ב"ש, ומאמנה לא שכח לעקוץ : "לא נבכה על אף שחקן שעזב". בן בסט, שהפסיד לקבוצתו לשעבר: "לא היה נעים לשמוע את הקללות". בכר: "צריך לדעת גם להפסיד"

הפועל חיפה חוגגת זכייה בתואר ראשון העונה: אלוף האלופים. החבורה של ניר קלינגר ניצחה בפנדלים 4:5 את הפועל באר שבע, אחרי 1:1 בתום 90 דקות (במפעל זה לא קיימת הארכה).

 

קלינגר שרשם תואר שני כמאמן הפועל חיפה, לא יכול היה להתחמק מהמתח הקיים בין שני המועדונים, שהגיע לשיאו עם המעבר של עדן בן בסט לאלופה: "לי אין יריבות אישית עם באר שבע. היריבות בין המועדונים נוצרה בצדק, בעקבות הרכישות ו"הגניבות" של שחקנים שלנו. השוק פרוץ, אבל אנחנו לא נבכה על אף שחקן שעזב. שכל אחד יעשה את החשבון שלו, למשל כמה דקות הוא יראה במקום אחר. המועדון יותר חזק מכל שחקן וכל מאמן".

 

הפועל חיפה חוגגת (צילום: ראובן שוורץ)
הפועל חיפה חוגגת תואר נוסף(צילום: ראובן שוורץ)

על המשחק אמר קלינגר: "אפשר לקרוא לזה הפתעה בהתחשב בנסיבות. שיחקנו לפני יום וחצי והגענו בהרכב חסר מול האלופה, שבאה בהרכב מלא. עם טקטיקה נכונה, הרבה לב ושחקנים צעירים שהבאנו הצלחנו לעמוד במטרה. המצטיין במגרש היה תנאסיס פאפאזוגלו". על המשחק באירופה ביום חמישי מול FH האיסלנדית, אחרי ה-1:1 בסמי עופר: "התוצאה שבירה מאוד ויהיה קשה, הם קבוצה טובה".

 

עדן בן בסט, שערך הופעת בכורה במדי באר שבע וספג קללות מאוהדי קבוצתו לשעבר, הגיב: "צריך להגיד כל הכבוד להפועל חיפה. נצא מחוזקים מהמשחק הזה. זאת לא באר שבע שאנחנו מכירים. כמובן שהיינו עדיפים והיינו צריכים לנצח. לא היה נעים לשמוע את הקללות של הקהל, אבל אזכור רק את הדברים הטובים. זה המשחק הראשון שלי. יש קבוצה מצוינת וחדר הלבשה חבל על הזמן".

 

הפועל באר שבע מאוכזבת (צילום: ראובן שוורץ)
ספג קללות. עדן בן בסט(צילום: ראובן שוורץ)

 

ברק בכר (צילום: אורן אהרוני)
ברק בכר(צילום: אורן אהרוני)

 

גם המאמן המפסיד, ברק בכר, התייחס גם ל-5:0 הכואב שספגה קבוצתו מדינמו זאגרב ביום שלישי: "התבוסה בזאגרב הייתה כואבת. מרוב שרצינו לנצח איבדנו את הביטחון תוך כדי משחק". על שני ההפסדים הרצופים: "צריך לדעת גם להפסיד. בשנתיים האחרונות חגגנו פה והיום הגיע לקבוצה אחרת. יש לנו הרבה עבודה".

 

בכר המשיך: "גם במהלך כל השנה שעברה שמענו את אותם דברים על מצב הקבוצה. יש פה מערכת חזקה. החוכמה היא להיות ביחד ולדעת להרים אחד את השני. כשאתה מפסיד שני משחקים חשובים זה מצביע גם על בעיה מנטאלית ומקצועית. נדע איך לטפל בדברים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים