שתף קטע נבחר

טביב: "התחלתי לנהל מו"מ למכירת בית"ר ירושלים"

בדרך לעזיבה? אחרי שהציב ערבויות בבקרה, נראה כי טביב מצא רוכש פוטנציאלי ומנהל מגעים עם עורך דינו. בעלי בית"ר דורש 40 מיליון שקל עבור המועדון. חמישה אוהדים הורחקו עד סוף 2019

בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב, עשוי בקרוב לעזוב את המועדון, זאת אם אכן ישלים את המגעים שמתנהלים למכירתו. טביב אמר: "התחלתי לנהל משא ומתן למכירת בית"ר".

 

נראה כי טביב מצא רוכש פוטנציאלי, שטרם הזדהה ומנהל בינתיים מגעים עם עורך דינו. בעלי בית"ר דורש כ-40 מיליון שקל.

 

אלי טביב מדבר (צילום: ראובן שוורץ)
טביב. ימכור את בית"ר?(צילום: ראובן שוורץ)

 

במקביל, כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, החליט הבעלים להציב ערבויות לטובת תקציב נמוך לקראת העונה הבאה. המהלך ילווה במכירת שחקנים.

 

"טביב אמר שהוא לא מתערב בכלום כמה שבועות, ופתאום הוא שוב חזר לעניינים", אמרו בבית"ר. "הוא קבע תג מחיר על עידן ורד והחליט על תקציבים. הוא חושב שהוא יכול לעבוד עלינו, אומר שאלי אוחנה מנהל ואז מתערב בהכל".

 

בנושא עידן ורד, נראה כי מכבי חיפה שהגישה עליו הצעה בסך 450 אלף אירו, לא תחרוג ממנה יותר מדי. אם טביב יסכים בסופו של דבר להצעה, בית"ר תחסוך 3.5 מיליון שקל יחד עם שכרו של הקשר. הירושלמים מחפשים קבוצה גם לאריק סאבו, שזועם על ההתנהלות שלה כלפיו. כזכור, בית"ר לא העבירה לקבוצתו הקודמת של הקשר, פאוק סלוניקי, מיליון שקלים תמורת כרטיס השחקן שלו.

 

מבין כולם, מי שמנסה להחזיר את טביב לעניינים הוא גיא לוזון, ששלח לו הודעה: "אתה חייב לחזור. יש פה שחקנים באי ודאות. עד שתחזור כבר לא יהיה לאן". בהמשך השניים שוחחו. הבעלים מנסה לשדר כלפי חוץ כי השיחה בינו לאוחנה היתה טובה, אולם המציאות שונה לחלוטין. "הוא רק מחכה שאוחנה יעזוב וזה לא יקרה", אמרו במועדון. "הוא מצפה שאוחנה יגן עליו מול האוהדים? אולי האוהדים צודקים. לא סתם אוחנה אמר לו בפנים שהם אנשים שונים ולא יכולים לעבוד ביחד. הוא הבין מהר מאוד שיש פער בין טביב החבר לטביב הבוס. אוחנה לא האמין שזה ייגמר כל כך מהר".

 

אלי אוחנה בית
אוחנה. הוא וטביב לא משדרים על אותו הגל(צילום: אוהד צויגנברג)

 

הבלגן בבית"ר חוגג כשנותרו שבועיים וחצי בלבד לפתיחת העונה. אבישי כהן, שפתח בגביע הטוטו נגד מכבי ת"א ושיחק טוב, שוחרר מסיבות כלכליות. "לא היה דבר כזה אפילו בבית"ר, הכל פה הזוי", אמר אחד השחקנים.

 

גם ביציע לא רגוע

בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה והרחיק חמישה נערים ממשחקי בית"ר עד סוף שנת 2019. העונש הגיע אחרי שהנערים, בני 15 עד 17, פרצו לדשא בזמן משחק מוקדמות הליגה האירופית מול צ'יחורה.

 

החמישה נעצרו על ידי המשטרה, נחקרו ובמקביל עברו הליך מינהלי שמטרתו הרחקתם מאירועי ספורט. כחלק מההליך הם הובאו בפני שופט, שקיבל את בקשת המשטרה להרחיקם ממשחקי הקבוצה.

 

אוהדי בית
אוהדי בית"ר. גם הקבוצה עלולה להיענש(צילום: אורן אהרוני)

 

בלי קשר לעונש שספגו הנערים, בית"ר עצמה צפויה לעמוד לדין בפני אופ"א ולספוג עונש על התנהגות האוהדים. בתקופה האחרונה נקטו אוהדי בית"ר במספר פעולות מכוונות שמטרתן להביא להענשת הקבוצה ולפגיעה בכיסו של הבעלים אלי טביב, בתקווה שהדבר יזרז את עזיבתו. ייתכן שגם הפעולה הזו הייתה חלק מאותו המהלך.

פורסם לראשונה 05/08/2018 10:12

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אלי טביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים