שתף קטע נבחר

לה פמיליה לטביב: "כדאי שתמכור"

ארגון אוהדי בית"ר פרסם פוסט מאיים נגד הבעלים בפייסבוק: "לא ניתן לך מנוחה, תיתקל בזעם שלא ידעת כמותו". ניר ברקת: "יש סבירות שהקבוצה תלך לפירוק, טביב לא ראוי להיות הבעלים"

אלי טביב עדיין לא מכר את בית"ר ירושלים מאחר שפער ארבעה מיליון השקלים בין הצדדים במשא ומתן עם משה חוגג עדיין לא נסגר. לארגון האוהדים לה פמיליה

נמאס והם כתבו נגדו פוסט חריף בפייסבוק ובו איימו עליו.

 

"עצתנו לך מר טביב, קח את ההצעה האחרונה שהוגשה לך ולך לשלום. אחרת תיתקל בזעמם הקשה של האוהדים שלא ידעת כמותו, לא ניתן לך ולמשפחתך מנוחה", נכתב שם בין היתר. 

 

 

גם ניר ברקת נגד טביב

מוקדם יותר היום, ראש העיר ניר ברקת יצא נגד טביב במתקפה חריגה בעוצמתה בראיון לרדיו ירושלים. "אלחם בטביב כדי להחזיר את הקבוצה לבעלים האמיתיים שלה, שהם האוהדים שלה", הכריז ברקת, שיסיים את כהונתו בעוד מספר חודשים.

 

משה חוגג הציב אולטימטום: עסקה עד יום ראשון

 

"אין אחד בארץ שחשוב שבית"ר לא חשובה לליגה או לארץ", אמר ברקת בראיון, "כשטביב נכנס לקבוצה הצפי היה שימשיך להשקיע בקבוצה בנוער ובקבוצה הבוגרת, ולצערי לא השקיע בנוער תקופה ארוכה. קיוויתי ליותר, עזרתי ככל שאני יכול, עם לב כואב. לאחרונה טביב חצה קווים אדומים. נפגשתי עם אוחנה וטביב, ביקשתי שיעביר את הקבוצה לאדם חדש או שימשיך להשקיע בקבוצה, אחרת זה מצב בלתי נסבל. לא ניתן להפקיר את בית"ר ירושלים, זה לא עסק פרטי".

 

אלי טביב מדבר (צילום: ראובן שוורץ)
טביב. ברקת: "לא ניתן להפקיר את בית"ר, זה לא עסק פרטי"(צילום: ראובן שוורץ)

 

ברקת המשיך: "האוהדים דיברו איתי, הם פותחים חזית משפטית. לתחושתי, טביב אולי חושב שאם הקבוצה תהיה במצוקה מישהו ישלם יותר כסף כדי שלא תהיה במצוקה. ההתנהלות שלו בלתי מתקבלת על הדעת. אם הוא חושב שרק הקבוצה תהיה במצוקה, הוא טועה. האוהדים עושים נכון עם חרם המינויים, גם אני לא אקנה השנה במנוי".

 

על הכוונה של עמותת האוהדים לפתוח בהליכים משפטיים נגד טביב, אמר ברקת: "יש להם קייס, יש 25 אחוז שנתנו לו בכניסה לעסקה, והתנאים הם לא כמו שהציגו. אם טביב לא עמד בכל המטרות שהציבו לו בהתאחדות, יש אפשרות לקחת ממנו את הקבוצה".

 

"כל מה שאני שומע הוא שבכל דקה טביב מעלה את המחיר ומבקש מחירים לא ריאליים", אמר ראש העיר בנוגע למגעים לרכישת המועדון. "טביב צריך להעביר את הקבוצה ללא תמורה. הוא רואה את בית"ר כבת ערובה במו"מ, הוא מתעמר בה. לא אהיה שותף בתהליך כזה, מי שמתנהג ככה לא ראוי שיהיה בעלים של אף קבוצת כדורגל".

 

ניר ברקת (צילום: AP)
ברקת. ממליץ לספונסרים לא לתמוך בקבוצה עד שטביב יעזוב(צילום: AP)

 

ברקת הזכיר שטביב עזב בטריקת דלת גם את הפועל כפר סבא ואת הפועל תל אביב: "זו הפעם השלישית שלו. אני חושב שיהיה יותר גרוע מאשר יותר טוב. יש סבירות שהקבוצה תלך לפירוק ואז אפשר יהיה לקחת את הקבוצה מטביב. לאף אוהד שדיברנו איתו לא איכפת. השלימו עם העובדה שהוא לא מוכן למכור את הקבוצה במחיר סביר. בוא ניקח אחריות לידיים, נחזיר את בית"ר לידיים. מינויים, ספונסרים וכל סיוע למועדון מרחיק את היציאה שלו החוצה ומחזק את טביב".

 

"בסוף אלי טביב ישלם כסף, או יירשם בדפי ההסטוריה כאיש שהביא את המועדון למצוקה", הוסיף ברקת. "אני מעריך את אלי אוחנה, הכניסה שלו למועדון הייתה הצלה גדולה, זה ייצר תקווה לי ולאוהדים. הוא סופג המון את הקשיים, אני רואה אותו מתייסר במהלך הזה. מהשיחות שיש לי איתו, גם הוא מבין שאין תחליף למתווה שלי. הוא לא ימכור שחקנים, הוא יבהיר לטביב שאין דרך אחרת מאשר להתחשב במועדון ולא בטביב. אם יגיע משקיע חדש עם לב נכון ומשאבים, אפשר לקחת את הקבוצה למקום אחר. יכול להיות שאשלם מחיר בכך שאלחם בטביב. אני עוזב את העירייה ולעולם לא את סמלי ירושלים. אני לא נגד טביב, אלא נגד ההתנהלות שלו". תגובתו של אלי טביב תובא כשתתקבל.

 

 

 


פורסם לראשונה 10/08/2018 14:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים