שתף קטע נבחר

קיארטנסון: "לא אשאר במכבי תל אביב"

חלוץ הצהובים ביקש מהנהלת מכבי לעבור בהשאלה לאנגליה. ק.פ.ר, ווסט ברומיץ' ומידלסברו מעוניינות באיסלנדי, שהשאלתו תחסוך לצהובים כמיליון דולר. אלירן עטר יהיה כשיר לגומלין מול פיוניק במוקדמות הליגה האירופית

האם וידאר קיארטנסון בדרך לאנגליה? חלוץ מכבי תל אביב, שמבוקש על ידי שלוש קבוצות מהצ'מפיונשיפ, ביקש מההנהלה לעבור בהשאלה לממלכה. על רצונו של האיסלנדי לעזוב את סגנית אלופת ישראל פורסם לראשונה ב-ynet ספורט.

 

שכרו של החלוץ האיסלנדי נאמד בכמיליון דולר, ואם אכן יושאל, מדובר בחיסכון משמעותי עבור הצהובים. בעקבות המגבלות שחלות עליה בשל הפרת חוקי הפיירפליי הפיננסי, מכבי לא תוכל לקלוט שחקנים, אלא אם הייתה מוכרת את קיארטנסון.

 

וידאר קיארטנסון מאוכזב (צילום: עוז מועלם)
קיארטנסון. "לא אשאר במכבי"(צילום: עוז מועלם)

 

בליגת המשנה באנגליה יש ביקוש לאיסלנדי. קווינס פארק ריינג'רס, שמעוניינת בתומר חמד, ווסט ברומיץ' ומידלסברו רוצות להחתימו, ומאחר שחלון ההעברות באנגליה נסגר, הן יוכלו לקלוט אותו רק בהשאלה. "אעזוב את מכבי, לא אשאר כאן עד סוף חלון ההעברות", אמר קיארטנסון לחבריו לקבוצה.

 

אלירן עטר, שסבל מכאבים בברכו, נזקק לטיפול תרופתי בלבד. החלוץ מתאמן כרגיל, לא צפוי לעבור ניתוח, ויהיה כשיר למשחק הגומלין מול פיוניק במוקדמות הליגה האירופית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יאיר שגיא
וידאר קיארטנסון
צילום: יאיר שגיא
מומלצים