שתף קטע נבחר

1:3 למכבי פ"ת על בית"ר ירושלים

משחקי הדירוג של גביע הטוטו: הפסד ביתי מאכזב לצהובים במשחק הראשון של משה חוגג כבעלים, עם הרכב שלא כלל את שחקני הרכש החדשים וללא גיא לוזון שישב ביציע. קאניוק, דנינו וסולומון כבשו, ורד צימק זמנית. הקבוצה של אלישע לוי סיימה שביעית

עידן משה חוגג יצא הערב (שבת) לדרך בבית"ר ירושלים. הצהובים קיבלו לפתיחה חגיגית בטדי, אבל בסופו של דבר הרכב הטלאים של גיא לוזון ירד מהמגרש מנוצח, אחרי 3:1 למכבי פתח תקווה.

 


 

בית"ר, ללא שחקני הרכש טל בן חיים, אור אינברום ואיתמר ניצן וללא לוזון שלא עבר בבקרה וישב ביציע, נראתה לא טוב. פ"ת שלטה לאורך כל המשחק, סיכנה יותר את השער והירושלמים לא הצליחו לצאת קדימה במשך דקות ארוכות.

 

גידי קאניוק חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
מכבי פתח תקווה חוגגת את השער של גידי קאניוק(צילום: ראובן שוורץ)

 

קאניוק כבש ראשון, בניסיון הגבהה של בעיטה חופשית, עם כדור מסובב שעבר את כולם ונכנס פנימה (19). אחרי שער הבכורה שלו מאז החזרה, קאניוק היה זה שהגביה קרן מדויקת לראש של עומר דנינו, שמול הגנה רופסת של בית"ר לא התקשה לנגוח פנימה (58).

 

עידן ורד, שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה עד התפנית עם הרכישה של חוגג - היה חלש מאוד במחצית הראשונה. ועדיין, הרגע של המשחק היה שלו, עם שער גדול בהקפצה מעל צחי גיגי (73). בית"ר קיבלה קצת אנרגיות, אבל לא הצליחה להגיע לעוד מצבים ובסופו של דבר נענשה משער של מנור סולומון (87), ששוב הראה כמה כישרון יש לו ברגליים, כשפרץ לרחבה וירה כדור לרשת העליונה באקורד סיום שבאמת שייך לליגה אחרת.

 

אלישע לוי (צילום: ראובן שוורץ)
אלישע לוי. ניצחון ששווה 300 אלף שקל(צילום: ראובן שוורץ)

מהלך המשחק

אחרי פתיחה מהוססת של שתי הקבוצות, בדקה התשיעית ראינו את הניסיון הראשון המשמעותי - לידור כהן בעט שטוח מחוץ לרחבה, הכדור שלו נהדף לקרן.

 

בית"ר לא הצליחה להיכנס למשחק ובדקה ה-19 גם נענשה. כדור חופשי של גידי קאניוק מהאגף הימני הסתובב פנימה, ברוסו ניסה עם העקב אבל פספס והכדור נכנס לפינה הימנית של תמיר לאלו - 0:1 ושער ראשון לקאניוק מאז חזר לקבוצה.


אלי אוחנה וגיא לוזון ביציע (צילום: ראובן שוורץ)
אלי אוחנה וגיא לוזון ביציע. יקוו לתוצאה טובה יותר בשבוע הבא בליגה(צילום: ראובן שוורץ)

כהן שלח בעיטה חופשית מסובבת בדקה ה-28, אבל לאלו זינק מעולה הפעם ולקח כדור קשה.

 

בדקה ה-40 בית"ר סיכנה סוף סוף את השער, כשוורד מצא בכדור חוץ את סילבסטר בתוף הרחבה, אבל החלוץ הסלובקי בעט לא טוב מהאוויר החוצה.

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה קאניוק שלח נהדר את סולומון באגף השמאלי. הקשר הצעיר הוציא רוחב אבל לירן רוטמן לא הצליח לפגוע בכדור, שהורחק לקרן. סולומון ניגש להגביה ומצא את הראש של דידייה ברוסו, שנגח גבוה מעל השער.


אוהד בית
אוהד בית"ר. עדיין לא רווה נחת(צילום: ראובן שוורץ)

 

בדקה ה-58 קאניוק הגביה קרן, לאלו נתקע בשער ואף אחד מהבלמים לא טרח לתקוף את הכדור - חוץ מעומר דנינו של פתח תקווה, שנגח משלושה מטר פנימה בקלות - 0:2. 

 

בית"ר ניסתה להגיב במתפרצות ושתי דקות אחרי השער עידן ורד שלח את סילבסטר לרחבה עם יופי של כדור - החלוץ שוב נכשל ובעט ישר לגוף של צחי גיגי.  

 

מנור סולומון מול עוזיאל פרדו (צילום: ראובן שוורץ)
מנור סולומון מול עוזיאל פרדו(צילום: ראובן שוורץ)

 

ובכל זאת, הרגע של המשחק הגיע מרגלי ורד, שהתעורר במחצית השנייה. אחרי חילופי מסירות בין קריאף לווארן, הקשר קיבל את הכדור עשרים מטרים מהעשר, עבר את המגן שלו בקלות והקשית באומנות מעל גיגי - שער גדול, וזה רק 1:2 לפתח תקווה.

 

בית"ר התעוררה וניסתה ליזום, אבל בדקה ה-87 סולומון הגיש הצעה משלו לשער המשחק. הוא הפעיל מבערים, פרץ לתוך הרחבה ושלח טיל לרשת העליונה - 1:3. תענוג של שער.

 

הרכבים

בית"ר ירושלים: תמיר לאלו; דניאל חבה, טל כחילה (אבישי כהן, 27), מיקי סירושטיין, יעקב בריהון; אופיר קריאף, אריק סאבו, עוזיאל פרדו, יאקוב סילבסטר, עידן ורד, אנתוני וארן (עדן עזורי, 78).

 

מכבי פתח תקווה: צחי גיגי; נאור פסר (עודד אלקיים, 71), עומר דנינו, ג'ואן מרסיאל, גל שיש; דידייה ברוסו (איתי טאקו, 33), רומאריו פירס, גידי קאניוק; לירן רוטמן (טבע בארט, 61), מנור סולומון, לידור כהן (עידן אהדנני, 84).

 

 


פורסם לראשונה 18/08/2018 20:54

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
גידי קאניוק
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים