שתף קטע נבחר

קווין טאפוקו חתם בהפועל חדרה

הקשר הצרפתי בן ה-24, ששיחק בעונה שעברה באפולון לימסול, הצטרף לעולה החדשה לליגת העל. הפועל רעננה תצרף את קייס גאנם מהפועל רמת השרון

מתחזקת. העולה החדשה לליגת העל הפועל חדרה החתימה את הקשר הצרפתי קווין טאפוקו.

 

טאפוקו בן ה-24 המתנשא לגובה 1.97 מטר, מגיע מאפולון לימסול הקפריסאית ושיחק בעבר בפאניוניוס היוונית ובמוסקורן הבלגית. בעבר השתייך גם לסגל נבחרת הנוער של צרפת. "יש פה קבוצה מוכשרת מאוד, ואני מקווה שנצליח יחד להשיג את המטרות", אמר לאחר חתימתו.

 

טאפוקו. השתייך לסגל נבחרת הנוער של צרפת (צילום: הפועל חדרה)
טאפוקו. השתייך לסגל נבחרת הנוער של צרפת(צילום: הפועל חדרה)

 

בסוף השבוע השיגה חדרה ניצחון בכורה בגביע הטוטו - 1:2 על מ.ס אשדוד. בשבת כבר תפתח את הופעותיה בליגת העל, כשתפגוש את הפועל ת"א. לקראת המשחק הודיעה ההנהלה כי תמכור כרטיסים לאוהדים במחיר של 50 שקל. המכירה תצא לדרך כבר הערב וניתן יהיה לרכוש את הכרטיסים עד ליום המשחק במשרד הכרטיסים "לאן". ביום המשחק יהיו מחירי הכרטיסים בקופות האיצטדיון בנתניה 90 שקלים למבוגר ו-45 שקלים לנוער וחיילים. אוהדי הפועל תל אביב יישבו ביציע המזרחי ואוהדי חדרה במערבי. כרטיס לתא כסף יעלה 150 שקלים. 

 

קייס גאנם קרוב לרעננה

גם בהפועל רעננה ממשיכים בבניית הסגל לקראת העונה החדשה, והמאמן מנחם קורצקי סימן קייס גאנם (20) מהפועל רמת השרון. על פי ההסכם המגבש גאנם יושאל לעונה הקרובה, ורעננה תחזיק באופציה לרכישתו.

 

גאנם כבש עשרה שערים ועזר לרמת השרון לשרוד בליגה הלאומית. הוא גדל במחלקות הילדים והנוער של מכבי עמק חפר ובעונת 2015/16 הצטרף למחלקת הנוער של רמת השרון, שם כיכב עם 21 שערים והוקפץ לקבוצה הבוגרת.

 

בדרך צפונה? בראון (צילום: ישראל יוסף) (צילום: ישראל יוסף)
בדרך צפונה? בראון(צילום: ישראל יוסף)

 

ק"ש: מו"מ עם וובה בראון

כפי שפורסם לראשונה ב-ynet ספורט, עירוני קריית שמונה פתחה במו"מ ראשוני עם וובה בראון, שלא נמצא בתוכניות של הפועל ב"ש לעונה הקרובה. בקבוצה הצפונית החליטו לא להחתים זר נוסף על חשבונו של אפונסו טיירה (שעבר לבית"ר ירושלים) וההערכה כי המו"מ יבשיל ביממה הקרובה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הפועל חדרה
קווין טאפוקו
צילום: הפועל חדרה
מומלצים