שתף קטע נבחר

הפועל רעננה, דני בונדר ותמיר כהן לדין

ההתאחדות לכדורגל הגישה כתב אישום נגד הקבוצה של אשר אלון בגין רישומו של דני בונדר כמאמן ואנליסט למרות שאינו מחזיק בתעודה מתאימה. תגובת רעננה: "המועדון כופר ומכחיש את כל טענות איגוד המאמנים". גם מנהל הקבוצה עשוי לספוג עונש

הפועל רעננה מסתבכת. ההתאחדות לכדורגל הגישה כתב אישום נגד המועדון, תמיר כהן ודני בונדר, שלא מחזיק בתעודה המתאימה, עמד על הקווים בעונה שעברה ונרשם כאנליסט במשחק גביע הטוטו העונה. סעיפי האישום: עבירה על הוראות התקנון והתנהגות בלתי הולמת.

 

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, התריע בפני הפועל רעננה כי אם יחזרו על עבירה זו בעתיד יעמדו לדין משמעתי. אלא שמתברר כי ב-18 באוקטובר, כמה ימים לאחר פיטורי גיא לוי, רעננה מסרה להתאחדות שמינתה למאמן את שלומי אדרעי. בפועל, מי שניהל את המשחק נגד הפועל עכו בעונה שעברה היה בונדר. בסיום אותו משחק גם התראין לתקשורת.

 

כתב האישום נגד רעננה. תעמוד לדין ברביעי
כתב האישום נגד רעננה. תעמוד לדין ברביעי

 

רעננה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשעה 16:00 וצפויה לספוג עונש. "המועדון רואה בחומרה את העובדה שאיגוד המאמנים בישראל עשה דין לעצמו עת החליט לפעול כגוף שיפוטי כאשר קבע קביעות חמורות וקשות (כולן מופרכות ומוכחשות) כנגד המועדון באשר לאופי וטיב עיסוקם של גורמים מקצועיים במועדון. למעלה מן הצורך, המועדון כופר ומכחיש את כל טענות איגוד המאמנים”, נכתב במכתב שנשלח להתאחדות באמצעות עו"ד רועי רוזן.

 

"לאור התיקון בהוראות ההתאחדות לכדורגל בתחילת עונת המשחקים בקשר עם התנאים להסמכת מאמנים/עוזרי מאמנים, החליט המועדון כי מר דני בונדר ימונה לתפקיד האנליסט ומנתח משחקי הקבוצה וכי עוזר המאמן בקבוצה יהיה מר זוהר ברק. הודעה בדבר השינויים בצוות המקצועי נמסרה להתאחדות לכדורגל בזמן אמת”.

 

אלון. קבוצתו תימצא אשמה? (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
אלון. קבוצתו תימצא אשמה?(צילום: ראובן שוורץ)

 

“בהתייחס למר תמיר כהן – מר כהן מונה למנהל הקבוצה ועוזר מנהל מקצועי במחלקת הנוער של המועדון והוא בשום שלב לא שימש ולא משמש כעוזר מאמן ו/או מאמן כלשהו בקבוצה. הן מר כהן והן מר בונדר לא מעבירים את אימוני הקבוצה וכל עיסוקם באימון הקבוצה הוא עזרה טכנית בלבד לצוות המקצועי המעביר את האימון”.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אשר אלון
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים