שתף קטע נבחר

בעקבות פרשת ריינהורן: מכתב בהול לקבוצות הכדורגל

פרשת מעצרו של מאמן הכדוריד, החשוד בעבירות פדופיליה בכ-140 נערות וילדות, גרמה למנכ"ל ההתאחדות רותם קמר לשלוח למועדונים מכתב בהול בו תודרכו כיצד לנהוג בהדרכת שחקנים קטינים

פרשת מעצרו של מאמן הכדוריד בנו ריינהורן בחשד לעבירות פדופיליה ברשת כלפי כ-140 נערות וילדות בנות 9 עד 15 גרמה למנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, רותם קמר, לשלוח מכתב בהול לכל הקבוצות.

 

"ההתאחדות רואה חשיבות רבה בטיפול והתייחסות לקטינים הפועלים במסגרתה", כתב קמר למועדונים." לאחרונה החלה ההתאחדות בהדרכת מאמנים והכשרתם לטיפול בסוגיות קטינים, המצריכות רגישות והתייחסות מיוחדת משחקנים בוגרים. הכשרה זו נעשית במסגרת אגף ההדרכה של ההתאחדות ונשמח לשתף את המועדונים בחומרים רלוונטיים בנושא".

 

קמר כתב במכתב הבהרות לגבי התנהגות מול קטינים: "לאור הפרסומים האחרונים בנושא, ברצוננו להזכיר ולהדגיש את הוראות הקוד האתי של ההתאחדות לכדורגל בעניין הגנה על קטינים. יובהר כי הוראות אלו חלות על כל הפעילים הרשומים בהתאחדות, לרבות מנהלים, מאמנים ובעלי תפקידים אחרים במועדון".

 

קמר הוסיף: "נבקשכם לתת תשומת לב וחשיבות לנושא רגיש זה במסגרת פעילות המועדון. נא להפיץ וליידע את האמור במכתב זה, לכל בעלי התפקידים והורי השחקנים הקטינים הרשומים במועדונכם. ההתאחדות עומדת לרשותכם בכל שאלה ו/או הבהרה בנושא".

 

רותם קמר מדבר (צילום: ראובן שוורץ)
מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר (צילום: ראובן שוורץ)

 

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יריב כץ
בנו ריינהורן
צילום: יריב כץ
מומלצים