שתף קטע נבחר

איביץ': "סארפסבורג קבוצה ממושמעת וקשוחה"

מאמן מכבי ת"א מתכונן למשחק הראשון של פלייאוף הליגה האירופית בנורבגיה מחר (חמישי, 20:30): "יש לנו סגל כמעט מלא והשחקנים שאיתנו מוכנים למשימה". איתי שכטר: "קצת קריר פה, אבל זה משהו שיכול לעזור לנו לרוץ יותר"

מכבי תל אביב קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בנורבגיה לקראת המשחק מחר (20:30) מול סארפסבורג במסגרת שלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית.

 


 

מאמן הקבוצה, ולדימיר איביץ', התייחס ליריבה הנורבגית: "זאת קבוצה ממושמעת וקשוחה שיודעת לשחק היטב כקבוצה ולא במקרה היא הגיעה לשלב הזה. מכינים את עצמנו למשחק קשה. יש לנו סגל כמעט מלא והשחקנים שאיתנו מוכנים למשימה".

 

איביץ' מאוכזב (צילום: ראובן שוורץ)
איביץ'. אתגר בנורבגיה (צילום: ראובן שוורץ)
 

 

גם איתי שכטר דיבר לקראת המשחק: "אנחנו יודעים שזאת קבוצה חזקה ומוכנים למשחק קשה. באים לפה לתת את הכל כדי להשיג תוצאה טובה ונעשה את הטוב ביותר. בכדורגל אי אפשר לדעת מה תהיה תוצאה טובה. אנחנו מוכנים להכל". ההכנות לתנאים שצפויים בנורבגיה: "קצת קריר פה, אבל זה משהו שיכול לעזור לנו לרוץ יותר", אמר שכטר בחיוך.

 

על רצף המשחקים הקרוב: "בנינו סגל גדול וחזק כדי שכל השחקנים יהיו מוכנים לכל משחק", הוסיף, "המשחק מחר חשוב למועדון, אחר כך נסתכל על המשחקים הבאים שמצפים לנו בתקופה הקרובה". צ'יקו אופואדו, יוכל להשתתף במשחק לאחר שקיבל ויזה והצטרף באיחור לשחקנים. הניגרי כבר נחת בנורבגיה והתאמן עם יתר השחקנים. מי שייעדר מהקבוצה בוודאות מהמשחק מחר הוא החלוץ אלירן עטר, שסובל מכאבים בברכו וזוכה לטיפול רפואי בארץ.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
ולדימיר איביץ'
צילום: אורן אהרוני
מומלצים