שתף קטע נבחר

ניר קלינגר: "היו לנו לא מעט תקלות"

מאמן מחזיקת הגביע דיבר במסיבת העיתונאים לפני משחק פתיחת העונה נגד מכבי נתניה (שבת, 19:30): "מי שיילך בקו שלי יוכל להיות בסגל. רוצים להתחזק בהתקפה בהקדם"

הפועל חיפה קיימה הבוקר (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת משחק פתיחת הליגה נגד הפועל חיפה בשבת (19:30) נגד מכבי נתניה. מחזיקת הגביע תיאלץ להסתדר ללא תאנסיס פאפאזוגלו המורחק אבל תציג בפעם הראשונה את המגן החדש שון גולדברג. במקביל, הניסיונות לצרף את מוחמד גדיר נמשכים.

 

הצפי בשבת הוא לכ-5,000 אוהדים שיגיעו למשחק (מחירי הכרטיסים יעמדו על 80-40 שקלים), ונכון לעכשיו נמכרו 2,500 מינויים. המאמן ניר קלינגר: "מצפה לנו משחק פתיחת עונה קשה מול מכבי נתניה, קבוצה חזקה מאוד. אני רוצה לאחל למועדון שלנו שתהיה פתיחת עונה לא פחות מוצלחת מהקודמת ואולי קצת יותר, הייתה לנו הכנה ארוכה בגלל המסגרת האירופית".

 

 

ניר קלינגר (צילום: ראובן שוורץ)
ניר קלינגר. בשבת זה מתחיל(צילום: ראובן שוורץ)

 

"היו לנו לא מעט תקלות לצד ההכנה הטובה", הוסיף המאמן, "העזיבה של אלון תורג'מן ועדן בן בסט הגיעה בטיימינג פחות נוח". על הפציעה של אלמוג בוזגלו אמר קלינגר: "אנחנו מקווים שהוא יוכל לשוב לשחק עוד העונה".

 

"אנחנו נהיה הפועל חיפה שכולם רוצים - חזקה ומחויבת - הפועל חיפה שלי", הבטיח קלינגר. "קבוצה לוחמת, חזקה ונחושה. מי שלא נמצא על קרון הרכבת הזאת לא יהיה כאן במועדון. יש רצון להצליח. יש לנו קושי כרגע בהתקפה, אבל אני לא רוצה כאן שחקנים לא מחויבים. הקבוצה מעל הכל. אנחנו מחויבים לאלפי האוהדים שלנו - הדלת פתוחה לכולם. מי שיתאמץ יוכל לשחק, גם אלי אלבז ורועי שוקרני. מי שיילך בקו שלי יוכל להיות בסגל. יש לנו רצון להתחזק בחלוץ, גם מוחמד גדיר וגם בן אז'ובל רוצים להיות כאן. יש משא ומתן ואנחנו רוצים להתחזק בהתקפה בהקדם".

 

שון גולדברג: "מכבי תל אביב זה המועדון שבו גדלתי מגיל 7. הרגשתי שאני צריך להגיע לקבוצה כמו הפועל חיפה, אני הייתי מעורב במשא ומתן להגיע. מאוד מרוצה מהצעד שעשיתי. ערן לוי עזב את נתניה, אבל יש להם את דיא סבע. אני סמוך ובטוח שנגיע מוכנים למשחק בשבת".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים