שתף קטע נבחר

ליגת החלומות של ynet: שהר, דמארי ורוקאביציה בהרכב של גיא חיימוב

המשחק הרשמי של ליגת העל יוצא לדרך בשבת, וגם שוער מכבי חיפה כבר הרכיב נבחרת חלומות. חיימוב שם את עצמו ב-11 הפותחים, והפתיע כשבחר להשאיר את ערן לוי על הספסל. הפרס הראשון בכל מחזור: טלוויזיה לנקו 50 אינץ'. הפרס הגדול בסיום העונה: סיטרואן C1 חדשה

 

עונת 2018/19 בליגת העל תצא לדרך בשבת הקרובה ואיתה גם ליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל, בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול".

 

כל אחד נהיה מאמן: טיפים לבחירת שחקנים בליגת החלומות

השחקנים הפופולריים ביותר בליגת החלומות

 


 

רגע לפני שמתחילים, ביקשנו מכמה מכוכבי הליגה לבנות נבחרת ולראות למה הם מסוגלים. הראשון הוא גיא חיימוב, שוערה החדש של מכבי חיפה, שניצל את כל התקציב שלו (120 מיליון), כדי לבנות הרכב התקפי במיוחד לקראת המחזור הראשון.

 

נבחרת החלומות של גיא חיימוב ()

חיימוב בפעולה (צילום: אלעד גרשגורן)
בחר את עצמו. חיימוב(צילום: אלעד גרשגורן)

 

בשער, איך לא, חיימוב בחר את... גיא חיימוב, וטען שהוא רוצה לאתגר את עצמו. ההגנה מורכבת מאדי גוטליב מהפועל ת"א, עלי עותמאן מבני סכנין, מתן בלטקסה מבני יהודה ודודי טוויטו, שחקנה של מכבי נתניה ("זו תהיה עונת הפריצה שלו").

 

"גוטליב הוא שחקן מבטיח, שיהיה העוגן בהפועל", אומר חיימוב. "עותמאן יציב ואיכותי, בלטקסה חכם, מהיר וישדרג את בני יהודה".

 

בקישור ובחוד, השוער הירוק החליט ללכת, בצדק יש לומר, על שחקנים שבעיקר עושים התקפה. אחמד עאבד, דיא סבע ומנור סולומון באמצע ובן שהר, ניקיטה רוקאביציה (שמשחק עם חיימוב בחיפה) ועומר דמארי ("זו העונה שהוא יחזור לעצמו") משלימים הרכב מפחיד מאוד.

 

ניקיטה רוקאביציה (צילום: ראובן כהן)
גם החבר למכבי חיפה בהרכב. ניקיטה רוקאביציה(צילום: ראובן כהן)

 

על החלק הקדמי, הוסיף: "המהירות של עאבד תפצח הגנות, סבע כישרון אדיר, סולמון צעיר ואיכותי – הוא האקס פקטור של פתח תקווה. בן שהר גולר אמיתי, רוקאביציה מהיר ומסוכן בכל רגע נתון".

 

ההפתעה הכי גדולה מגיעה בכלל מכיוון הספסל, שם נמצאים תומר בנבנישתי (מכבי פ"ת), סתיו פיניש (בני יהודה) ו...ערן לוי, שהוצג אתמול בבית"ר ירושלים. אז מה עושה לוי על הספסל? חיימוב טוען: "לא בטוח שהוא יפתח בהרכב במחזור הראשון, אבל הוא עוד יביא לי הרבה נקודות, גם מהספסל".

 

ערן לוי באימון בית
מה עושה ערן לוי על הספסל?(צילום: אוהד צויגנברג)

 

ומה עם הפרסים?

כל נבחרת חלומות מתמודדת אוטומטית במשחק הגדול שבו אפשר לזכות

בפרסים שונים, וכן יש אפשרות לשחק בליגות פרטיות מול החברים. הפרס הראשון, שיוענק למאמן שנבחרתו תצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר לאורך העונה כולה, הוא מכונית מדגם סיטרואן C1. בנוסף, בכל אחד מ-36 מחזורי הליגה תחולק לזוכה טלוויזיה לנקו 50 אינץ', כך שגם מי שהנבחרת שלו לא פתחה היטב את העונה או הצטרף מעט באיחור, תמיד יכול להישאר בתמונה ולהרוויח.

 

אז היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו את הנבחרת שלכם, הגשימו את חלום האימון, ולא רק שתוסיפו להנאה שלכם מהכדורגל הישראלי - אולי גם תזכו במכונית חדשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אלעד גרשגורן
גיא חיימוב
צילום: אלעד גרשגורן
מומלצים