שתף קטע נבחר

אבוקסיס: "להתעסק במה שחסר לנו זה לא אני"

מאמן בני יהודה, שתפתח ביום שבת (18:00) את ליגת העל במשחק חוץ נגד מ.ס אשדוד, התייחס למצב הסגל: "ממני אף פעם לא תשמעו 'אין לי' ו'חסר לי'. זו לא הגישה. זובאס? מבחינתי זה נגמר, זה מאחורינו". שון מלכה חתם לשלוש שנים

בני יהודה תפגוש בשבת (18:00) את מ.ס אשדוד במחזור הראשון של ליגת העל. היום הודיעה הקבוצה על כך ששון מלכה חתם על חוזה לשלוש שנים.

 

מלכה בן ה-25 גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2013. הוא שיחק בה שנתיים ועבר גם בהפועל פתח תקווה, הפועל ראשון לציון והפועל אשקלון, קבוצתו האחרונה.

 

אבוקסיס ומורי (צילום: עוז מועלם)
יוסי אבוקסיס. העונה יוצאת לדרך(צילום: עוז מועלם)

 

"כמובן שכמו לפני כל עונה יש התרגשות, אנחנו תמיד רוצים שיהיה טוב, אנחנו תמיד מצפים מעצמנו להכי טוב, ככה אני מרגיל את עצמי ומכין את עצמי", אמר המאמן יוסי אבוקסיס במסיבת העיתונאים. "נכון שהקבוצה עוד לא שלמה מבחינת הסגל, אבל מצד שני יש כאן שחקנים שחזרו אלינו מהשאלות ושחקנים צעירים שצירפנו".

 

"להתעסק כל הזמן במי לא נמצא ומה חסר לנו, זה לא אני", הוסיף אבוקסיס. "אני תמיד מתעסק במי שנמצא ואני בינתיים לא מתאכזב מהם. יש שני בלמים שנמצאים כרגע על הכוונת שלנו, כמובן שאם יהיה משהו, נשמח לעדכן. אבל בינתיים נתרכז במי שנמצא. ממני אף פעם לא תשמעו 'אין לי' ו'חסר לי'. זו לא הגישה".

 

זובאס. אבוקסיס: "מבחינתי זה נגמר" (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
זובאס. אבוקסיס: "מבחינתי זה נגמר"(צילום: אורן אהרוני)

 

על סתיו פיניש, שסירב להאריך חוזה והוצא מהסגל, אמר אבוקסיס: "אני מאמין שהסיפור עם סתיו יסתיים לכל היותר בשבוע הבא, זאת המטרה של כל מי שנמצא במועדון. כולם כאן אוהבים את סתיו ורוצים שהסאגה הזאת תסתיים, אבל רגע לפני פתיחת העונה אני מעדיף שלא להרחיב בנושא הזה יותר מדי. מאחורי הקלעים אנחנו עובדים על מנת שהסיפור הזה יסתיים גם לטובת המועדון וגם לטובת סתיו".

 

על אמיליוס זובאס, שכזכור עורר לאחרונה כעס על התנהלותו, אמר אבוקסיס: "אחרי שהוא בא ודיבר איתי ואמר לי שהוא מתרכז 100 אחוז בבני יהודה, מבחינתי זה נגמר, זה מאחורינו. הגדולה שלו זה לבוא ולהגיד שהוא שם את הכל מאחור, הייתה לו תקופה של חוסר ריכוז וזה יכול לקרות. כולנו טועים, גם אם הוא טעה, מבחינתי שמתי סוף לסיפור הזה. זובאס היה ונשאר השוער הראשון של בני יהודה ועכשיו הוא צריך לחזור ולהפגין את היכולת שלו מהשנתיים הקודמות".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יוסי אבוקסיס
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים