שתף קטע נבחר

ליגת החלומות של ynet: אף נציג ממכבי ת"א בנבחרת של גוטליב

100 אחוז אנטי מכבי. המשחק הרשמי של ליגת העל יוצא לדרך בשבת, וגם בלם הפועל ת"א כבר הרכיב נבחרת חלומות. גוטליב לא בחר נציגים מהצהובים ומאמין ביכולת הכיבוש של דמארי. הפרס הראשון בכל מחזור: טלוויזיה לנקו 50 אינץ'. הפרס הגדול בסיום העונה: מכונית חדשה. הדדליין להרכבת נבחרת למחזור הראשון – שבת, 17:50

 

ההרכב של אדי גוטליב בליגת החלומות ()
הנבחרת של אדי גוטליב

 

עונת 2018/19 בליגת העל תצא לדרך בשבת הקרובה ואיתה גם ליגת החלומות של ynet - המשחק הרשמי של ליגת העל, בשיתוף Real Manager, מינהלת הליגות בכדורגל ו"סופרגול".

 

גם גיא חיימוב כבר בנה נבחרת בליגת החלומות

אז איך תנצלו את המקסימום מהנבחרת שלכם? הטיפים של אורי קופר

 


 

רגע לפני שמתחילים, ביקשנו מכמה מכוכבי הליגה לבנות נבחרת ולראות למה הם מסוגלים. בלם הפועל תל אביב, אדי גוטליב, לקח את האתגר בשתי ידיים והשקיע 117 מיליון בהרכב שמסתמך בעיקר על החלק הקדמי. מי שבלטו בהיעדרם, בכוונה או בטעות, תחליטו אתם, הם שחקני מכבי תל אביב. הבלם האדום לא בחר אפילו שחקן אחד מהסגל של סגנית הלאופה.

 

לא בחר את עצמו. גוטליב מול עלי חטיב מחדרה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
לא בחר את עצמו. גוטליב מול עלי חטיב מחדרה(צילום: אורן אהרוני)

 

אבל לפני שנגיע לזה, נתחיל עם החוליה האחורית. בולט בהיעדרו – אדי גוטליב, שלא בחר בעצמו, אבל כן סומך על שניים מהזרים הטובים ביותר בליגה, ארנסטס שטקוס וגבריאל תאמאש, שלדעתו יידעו לשמור על רשת נקייה מול מכבי נתניה.

 

ארנסט מאבוקה, מגן מכבי חיפה, ידוע בעליות שלו להתקפה, אבל בראשון מחכה לקבוצה שלו מכבי ת"א, משוכה לא פשוטה בכלל. רז שלמה ("בלם העתיד של ישראל"), חברו של גוטליב להגנה האדומה, משלים את ההגנה.

 

בלם כובש. תאמאש (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
בלם כובש. תאמאש(צילום: עוז מועלם)

 

"שטקוס שוער מעולה, לתאמאש יש רוח לחימה ועוצמות, קשה נגדו תמיד", מסביר גוטליב את הבחירה בליטאי והרומני. "מאבוקה מהיר ושקט ואני מאמין שהוא גם יבשל השנה כמה שערים".

 

בקישור נמצאים שניים מהכוכבים של הפועל באר שבע, חן עזרא וחנן ממן. "עזרא מהיר וטכני ותמיד מסוכן. סומך על המספרים שלו. ממן זה שחקן של מאניטיים", טוען בלם הפועל ת"א.

 

חן עזרא בפעולה (צילום: pixsell)
שחקן של מספרים. עזרא(צילום: pixsell)

 

רמזי ספורי ("נראה טוב השנה ועשה התקדמות מדהימה, אני מאמין בו") ושלומי אזולאי ("אחד הקשרים הטובים בארץ"), שלמי ששכח בישל במשחק אחד בעונה שעברה ארבעה שערים, משלימים את חוליית הקישור.

 

ההתקפה יכולה לספק הרבה נקודות לגוטליב, שכן בראשה עומד עומר דמארי: "הוא החלוץ הכי טוב ששיחקתי איתו". לצידו הוצבו שובל גוזלן ("מאמין שייתן עונה טובה השנה") ונייג'ל האסלביינק ("כוח עולה"), כוכב עירוני קריית שמונה.

 

אז גוטליב כבר עשה זאת, אבל מי איתכם? אל תשכחו לסיים לבנות את הנבחרת שלכם לפני תחילת המחזור. הדדליין להרכבת נבחרת למחזור הראשון הוא מחר (שבת, 17:50), עשר דקות לפני פתיחת המשחק בין מ.ס אשדוד ובני יהודה.

 

עומר דמארי  חוגג (צילום: ראובן שוורץ)
"החלוץ הכי טוב ששיחקתי איתו". גוטליב על דמארי(צילום: ראובן שוורץ)

 

ומה עם הפרסים?

כל נבחרת חלומות מתמודדת אוטומטית במשחק הגדול שבו אפשר לזכות בפרסים שונים, וכן יש אפשרות לשחק בליגות פרטיות מול החברים. הפרס הראשון, שיוענק למאמן שנבחרתו תצבור את מספר הנקודות הגבוה ביותר לאורך העונה כולה, הוא מכונית מדגם סיטרואן C1. בנוסף, בכל אחד מ-36 מחזורי הליגה תחולק לזוכה טלוויזיה לנקו 50 אינץ', הזוכים במקומות 4-2 בכל מחזור יזכה בתלושים לרנואר בסך 300 שקל, כך שגם מי שהנבחרת שלו לא פתחה היטב את העונה או הצטרף מעט באיחור, תמיד יכול להישאר בתמונה ולהרוויח.

 

אז היכנסו לליגת החלומות של ynet, הרכיבו את הנבחרת שלכם, הגשימו את חלום האימון, ולא רק שתוסיפו להנאה שלכם מהכדורגל הישראלי - אולי גם תזכו במכונית חדשה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
אדי גוטליב
צילום: עוז מועלם
מומלצים