שתף קטע נבחר

דקה אחרי דקה: אוהדי מכבי חיפה גרמו להפסקת האימון

כל העדכונים לפני פתיחת ליגת העל: לקראת המשחק מחר (א') נגד מכבי ת"א הגיעו 250 אוהדים מארגון הקופים הירוקים, עודדו את השחקנים והשליכו אבוקות. וגם: ההתרגשות המיוחדת שמגלה מנדז'ק, ההתלבטות של סילבס וחדרה לובשת חג

הפגרה הסתיימה, הכדורגל הישראלי שוב כאן. אחרי משחקי גביע הטוטו תצא היום (ש') ליגת העל לדרך וכמדי שנה ההתרגשות הולכת וגוברת.

ארבעה משחקים יתקיימו היום במסגרת המחזור הראשון: מ.ס אשדוד - בני יהודה, הפועל חדרה - הפועל תל אביב, הפועל חיפה - מכבי נתניה ועירוני ק"ש - הפועל באר שבע. עד לשריקת הפתיחה נביא לכם את כל העדכונים מהקבוצות.

 


 

14:07: טום בן זקן לא סיים את האימון המסכם של מ.ס אשדוד ולא צפוי לשחק היום מול בני יהודה. בהתקפה אמורים לפתוח רומן אברהם ופיליפ קזנביץ' לצד דן ביטון. (אלי סניור)

 

בובי מילבסקי באימון אשדוד (צילום: אבי רוקח)
בובי מילבסקי ושחקני מ.ס אשדוד(צילום: אבי רוקח)

 

13:20: חדרה לובשת חג. בעיר מורגשת אווירה חגיגת במיוחד לקראת המשחק מול הפועל תל אביב, שיהיה הראשון של הקבוצה המקומית בליגה הבכירה אחרי 39 שנים. בקבוצה מצפים ל-2500 אוהדים שיגיעו לעודד. אחד השחקנים אמר: "זה כמו לידה ראשונה, כולם דרוכים. נעשה הכל כדי להוכיח שמספידים אותנו מהר מדי".

 

13:03: בעקבות המפגן של האוהדים באימון מכבי חיפה, ג'ורג' מנדז'ק מתרגש במיוחד לקראת המשחק נגד מכבי ת"א והביע זאת בפוסט.

 

הפוסט של ג'ורג' מנדז'ק
הפוסט של ג'ורג' מנדז'ק

 

12:48: חיים סילבס מתלבט בין מרקוס דיניז ליובל שפונגין לקראת משחקה של עירוני ק"ש נגד הפועל באר שבע. בהתקפה צפוי לפתוח לוי גרסיה יחד עם נייג'ל האסלבאינק ושמעון

אבוחצירה. הבעלים איזי שרצקי צפוי להגיע למשחק, לעודד את השחקנים ולדרבן אותם. 3500 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה. (שמעון אלבז) 

  

11:07: 250 אוהדים של מכבי חיפה מארגון הקופים הירוקים הגיעו לכפר גלים, שרו עודדו, והשליכו אבוקות, רימוני עשן וחזיזים לכר הדשא לקראת המשחק מחר (א') מול מכבי ת"א. האוהדים גרמו להפסקת האימון והשחקנים ניגשו אליהם והודו להם על התמיכה. גיא חיימוב זכה לקריאות עידוד ממושכות. נראה כי סאן מנחם יפתח בהרכב במקום רמי גרשון הפצוע. 1400 אוהדים ילוו מחר את הקבוצה לנתניה. (שמעון אלבז)

 

אימון מכבי חיפה (צילום: ברק עסיס ותום אונגר)
שחקני מכבי חיפה באימון(צילום: ברק עסיס ותום אונגר)

אימון מכבי חיפה (צילום: ברק עסיס ותום אונגר)
אוהדי מכבי חיפה באימון(צילום: ברק עסיס ותום אונגר)

 

 

 

 


פורסם לראשונה 25/08/2018 11:22

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ברק עסיס ותום אונגר
אוהדי מכבי חיפה
צילום: ברק עסיס ותום אונגר
מומלצים