שתף קטע נבחר

יואב כץ קיבל תיאבון: "זקוקים בהקדם לחלוץ נוסף"

בהפועל חיפה ממשיכים לחפש חיזוק התקפי למרות החמישייה שהבקיעו מול מכבי נתניה, מאמץ לסגור עם בן אז'ובל שנכח במשחק. הבעלים: "ניצחון מרשים מאוד, אבל נהיה חייבים לרדת לקרקע במהירות"

בהפועל חיפה היו כמובן מרוצים מאוד מהפתיחה הנפלאה שלהם לעונה אחרי ה-0:5 על מכבי נתניה אתמול (שבת) בסמי עופר. למרות זאת, הבעלים יואב כץ ניסה לשמור על פרופורציות: "ניצחון מרשים מאוד. לא כל יום פותחים את העונה עם כזאת תוצאה על קבוצה כמו מכבי נתניה. עם זאת, נהיה חייבים לרדת לקרקע במהירות כי מצפה לנו משחק קשה מאוד מול הפועל תל אביב, בטח אחרי ההפסד שלהם להפועל חדרה (2:1).

 


 

 

למרות חמשת השערים שהבקיעה, חיפה ממשיכה לחפש חיזוק להתקפה ומי שאמור להצטרף בקרוב הוא בן אז'ובל מהפועל עכו שנכח אתמול במשחק. כץ התייחס לנושא: "נזדקק לחיזוק של חלוץ נוסף שיגיע בהקדם לקבוצה, בטח אחרי שאלמוג בוזגלו נפצע כל כך קשה".

 

בקרוב באדום? אז'ובל (משמאל) מול הפועל חיפה (צילום: אלעד גרשגורן) (צילום: אלעד גרשגורן)
בקרוב באדום? אז'ובל (משמאל) מול הפועל חיפה(צילום: אלעד גרשגורן)

 

אז'ובל שכבר סיכם את תנאיו במועדון, הבהיר לאנשי עכו שיש בכוונתו לעבור ולשחק רק בשורות מחזיקת הגביע ולא בשום קבוצה אחרת. עכו מתעקשת לקבל 800 אלף שקל ו-15 אחוזים ממכירה עתידית, בזמן שחיפה מוכנה לשלם 700 אלף שקל בלבד. במידה ואז׳ובל לא יגיע חיפה תמשיך בשיחות עם מוחמד גדיר ששותף אתמול ב-1:1 של הפועל באר שבע בקרית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
יואב כץ
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים