שתף קטע נבחר

התקציב אושר, לוזון מנמיך ציפיות: "אין הוקוס פוקוס"

אחרי קיץ סוער, בית"ר י-ם פותחת עונה מול מכבי פ"ת (20:30) עם תקציב של 47.5 מיליון שקלים. המאמן עדיין מתלבט לגבי ה-11 שייפתחו: אפונסו טיירה יערוך בכורה, בן חיים בתמונת ההרכב

 

בית"ר ירושלים תפתח הערב את העונה במושבה מול מכבי פתח תקווה (20:30) - אחרי שתקציבה אושר ויעמוד על 47.5 מיליון שקלים. המאמן גיא לוזון מנסה כבר להנמיך ציפיות: "אין הוקוס פוקוס, שום דבר לא יזרום וידפוק בשנייה. אנחנו מתאמנים כקבוצה רק ארבעה-חמישה ימים ולפני כן התאמנו עם 12 שחקנים בלבד. אנחנו עושים את המקסימום כדי להתחבר".

 


 

בשל פציעות וההצטרפות המאוחרת של שחקנים, עדיין לא ברור מי ה-11 שיפתחו בהרכב. לוזון מתלבט האם לפתוח עם אריק סאבו כמגן ימני או קשר, כאשר מתן פלג ואור אינברום יושפעו מההחלטה. בעמדת המגן השמאלי ישחק אור זהבי, לפחות עד שיימצא חיזוק זר. בקישור יעלו אופיר קריאף והרכש מעירוני קריית שמונה, אפונסו טיירה.

 

אריק סאבו במשחק (צילום: אלכס קולומויסקי)
אריק סאבו. ישחק בקישור או כמגן ימני(צילום: אלכס קולומויסקי)

 

הקפטן עידן ורד יפתח, כשלא ברור אם אנתוני וארן ויקוב סילבסטר ישחקו יחדיו או שאחד מהם יתחיל את המשחק על הספסל. מי שבוודאות לא יפתח הוא ערן לוי, שהגיע מראש כשחקן ספסל ובכל מקרה לא ערך הכנה מסודרת לעונה.

 

גם טל כחילה בספק ובמקרה שלא יהיה כשיר, מי שישחק לצידו של מיקי סירושטיין יהיה טל בן-חיים. הבלם, שהיה שחקן הרכש הראשון של משה חוגג בבית"ר, פנה בפוסט שכתב לאוהדי מכבי תל אביב, שם כתב בין היתר: "נתתי לכם את ליבי, גופי ונשמתי. שיחקתי חולה, פצוע, עם זריקות, לא עשיתי לעצמי הנחות בשום מצב גופני וקיבלתי מכם תמורה מלאה על כך... רציתי מאוד לסיים את הקריירה שלי בקבוצת נעוריי אבל זה לא צלח... תמיד תהיו בליבי".

בספק למשחק. טל כחילה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
בספק למשחק. טל כחילה(צילום: ראובן שוורץ)

 

 

את הקבוצה ילוו 8,000 אוהדים, אחרי שכל הכרטיסים שניתנו לבית"ר נמכרו, ומי שיצטרף אליהם ביציע הוא מאור בוזגלו, שיחזור לשחק רק בעוד כחודשיים. הרכש המסקרן דיבר על פתיחת העונה בקבוצתו החדשה: "אנחנו לקראת משהו חדש, יש אווירה חדשה, אפשר להרגיש את האנרגיות, את העוצמות, התרגשות מאוד גדולה, כיף גדול להיות פה".

 

בוזגלו הוסיף: "קיבלו אותי בצורה מאוד חמה, מאוד יפה, ההתאקלמות שלי מאוד קלה כי גם החברים עוזרים. אנחנו יודעים שאין לנו ימי חסד והאחריות היא גדולה. בשורה התחתונה הכול יקום וייפול על הקהל, על התמיכה, על האהבה, על החום ואפשר להרגיש את זה מהרגע הראשון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
גיא לוזון
צילום: עוז מועלם
מומלצים