שתף קטע נבחר

לוזון: "לוקח דברים טובים מההפסד הזה"

מאמן בית"ר ירושלים אמר אחרי התבוסה למכבי פ"ת: "סיכנו את השער, לחצנו. אני לא יודע כמה פעמים היריבה עברה את החצי. נשפר את הדברים ונמשיך הלאה". אלישע לוי: "לא ציפיתי לתוצאה כזו"

 

אחרי קיץ סוער, שכלל הכנה לקויה, החלפת בעלות ומסע רכש מאוחר, בית"ר ירושלים הובסה הערב (ב') 4:1 במושבה ע"י מכבי פ"ת במחזור הראשון של העונה. מנור סולומון הצעיר פשוט אימלל את ההגנה המאולתרת של בית"ר, וגם דקות טובות מהספסל שסיפק ערן לוי בבכורה שלו לא עזרו לגיא לוזון.

 


 

לוזון אמר בסיום: "אנחנו קבוצה שמתאמנת ארבעה-חמישה ימים ביחד, ושיחקנו כדורגל טוב ברוב דקות המשחק. אני לא משקר לעצמי או מספר סיפורים. לא אוהב להפסיד, אבל לוקח דברים טובים מההפסד הזה. סיכנו את השער, לחצנו. אני לא יודע כמה פעמים היריבה עברה את החצי. נשפר את הדברים ונמשיך הלאה".

 

אופיר קריאף בית
הבית"רים מאוכזבים בסיום(צילום: אורן אהרוני)

 

"אף אחד לא רוצה לראות תוצאה כזו", המשיך לוזון. "הפסד צורב, אבל למרות זאת - היו הרבה דברים טובים במשחק שלנו, ואני לא אומר את זה כדי לספק את האוהדים או את עצמי. מי שרוצה לראות הכל שחור - שיראה. בית"ר ירושלים תהיה קבוצה טובה. אנחנו עוד צריכים לרוץ ביחד כמכונה, ואנחנו רחוקים מזה".

 

מאמן מכבי פ"ת, אלישע לוי: "לא ציפיתי לתוצאה כזו, אבל אני מאמין בקבוצה. עשינו הכנה טובה, מחנה אימונים טוב ובאנו לנצח. אין הוקוס פוקוס בכדורגל וייקח להם זמן להתחבר. עד הרגע האחרון לא הורדנו רגל מהגז. יצאנו למתפרצות טובות, שיחקנו על הקווים. ניצחנו בצדק ומאוד חשוב לפתוח את העונה בניצחון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אורן אהרוני
גיא לוזון
צילום: אורן אהרוני
מומלצים