שתף קטע נבחר

אפשרות: ברדה יתמקד במחלקות הנוער והסקאוטינג

הסמל של הפועל באר שבע עדיין מאושפז במחלקה הקרדיולוגית בסורוקה מחשש לבעית לב חדשה, אך כבר אינו בטיפול הנמרץ. ייתכן שבתקופה הקרובה תיאסר עליו כל פעילות גופנית והוא יתרכז בתפקידיו האחרים במועדון

אליניב ברדה עדיין מאושפז בבית החולים סורוקה, זאת לאחר שלא חש בטוב במהלך אימון הפועל באר שבע אתמול (ג'). בשל דום הלב שעבר בנובמבר אשתקד, ברדה מאושפז במחלקה הקרדיולוגית, אך כבר לא בחדרי הטיפול הנמרץ של המחלקה. הרופאים במחלקה בודקים מדוע הוא סבל מדופק גבוה והאם מדובר בבעיה חדשה בלבו.

 


 

מאז התמנה לתפקיד עוזר המאמן בשלהי העונה שעברה, ערך ברדה מדי פעם אימוני ריצה באופן עצמאי בצידי המגרש ולעיתים גם נטל חלק בתרגולים, בעיקר כמוסר ומרים מצבים נייחים לרחבה. בכל מקרה, על כר הדשא נמצא תמיד אחד מאנשי הרפואה של המועדון. בתקופה האחרונה הוא הפסיק לרוץ בזמן האימונים.

 

אליניב ברדה במשחק הפרישה (צילום: הרצל יוסף)
אליניב ברדה. זקוק למנוחה(צילום: הרצל יוסף)

 

אתמול, לאחר שהתבקש להרים לרחבה כדורים מנקודת הקרן, חש ברע ומיד עדכן את אנשי הקבוצה. לא מן הנמנע שבתקופה הקרובה ייאסר עליו לחלוטין לעסוק בפעילות פיזית באימונים.

 

מלבד תפקיד עוזר המאמן, ברדה משמש גם כסקאוט הראשי ויו"ר האקדמיה לנוער שהקימה הפועל באר שבע עם אתלטיקו מדריד. הוא צפוי להתמקד בזמן הקרוב בניהול מחלקת הנוער ובמחלקת הסקאוטינג שהוא בונה במועדון.

 

עם ברק בכר. יחפש זרים איכותיים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
עם ברק בכר. יחפש זרים איכותיים(צילום: עוז מועלם)

 

בשבועות האחרונים, בעיקר לאחר הכישלון הקיץ בצירוף זרים לקבוצה הבוגרת, החל ברדה לעקוב אחרי מספר מועמדים להצטרף. מספר עובדים במועדון מסייעים לו בבניית מערך מעקב אחר שחקנים, וביניהם גם קרלוס סנצ'ז, הבכיר מבין חמשת המאמנים הספרדים שעובדים במחלקת הנוער של המועדון. אתמול בערב ערכה הקבוצה ערב גיבוש שכלל קריוקי בנוכחות הבעלים אלונה ברקת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
אליניב ברדה
צילום: הרצל יוסף
מומלצים