שתף קטע נבחר

אוהדי הפועל תל אביב זועמים על מחירי הכרטיסים

במועדון הציעו כרטיסים למכירה באתר תמורת 104 שקלים למשחק מול הפועל חיפה (שבת, 20:45) והקהל האדום זועם: "גובים מחירים כאילו אנחנו ליברפול". מהקבוצה נמסר: "המחירים בקופות הם 90 ו-45 שקלים. לא מנסים להרחיק אף אחד"

אוהדי הפועל תל אביב זועמים על הנהלת המועדון בשל ההחלטה לגבות סכום של 104 שקלים למשחק הבית במוצ"ש (20:45) נגד הפועל חיפה.

 

לטבלת ליגת העל

 

ההנהלה החליטה לגבות 104 שקלים לשערים 14-10 ולשער 5 המסומן 126 שקלים. במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה, בו נגבו סכומים דומים, הייתה מחאה של הקהל כולל החרמתו על ידי חלק מהאוהדים, מה שהוביל לירידה במחיר במשחקי גביע הטוטו הבאים. אולם עם חזרתה של הפועל לארח משחקים בליגת העל, ההנהלה בחרה לגבות סכומים מופקעים.

 

אוהדי הפועל ת
הקהל לא מרוצה. אוהדי הפועל ת"א(צילום: ראובן שוורץ)

למינהלת אין אפשרות להתערב בעניין בשל הנחיה של הממונה על ההגבלים העסקיים, ובמקביל אוהדי שתי הקבוצות מתארגנים להחרמת המשחק.

 

לצורך השוואה, במשחקה של מכבי תל אביב הערב (20:00) נגד סארפסבורג הנורבגית נגבים סכומים של 80-65 שקלים בלבד, ומדובר במשחק כניסה לשלב הבתים של הליגה האירופית ואילו בני יהודה, שתשחק ביום ראשון באותו מגרש כמו האדומים, גובה 60 שקלים למשחק מול מכבי פתח תקווה.

 

בהפועל כבר הסבירו כי בשל השיפוצים בבלומפילד והתכולה הקטנה יותר במושבה, הוחלט על גביית סכומים אלו במהלך כל העונה.

 

"הניסנובים בנו קבוצה שמפסידה להפועל חדרה ומצד שני גובים מחירים כאילו אנחנו ליברפול", אמר אחד האוהדים.

 

"לא מנסים להרחיק אף אחד". איציק ניסנוב (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"לא מנסים להרחיק אף אחד". איציק ניסנוב(צילום: ראובן שוורץ)

 

במועדון פירסמו הודעה רשמית בנוגע למחירים וטענו כי המחירים בקופות נמוכים מהטענות של האוהדים: "מחירי הכרטיסים הינם 90 ו-45 שקלים. ההנהלה מזמינה את האוהדים לרכוש כרטיסים בקופות. הטענה העולה בפורומים השונים שאנו מנסים 'לפגוע בדור העתיד' תלושה מהמציאות במקרה הטוב ויוצרת מרמור והסתה במקרה הגרוע. כמו כל מי שקשור להפועל ת"א, אין דבר שיותר משמח אותנו מלראות מגרש מלא באוהדים אדומים. אנו לא מנסים להרחיק אף אחד, אבל גם לא מסתירים את העובדה שבשביל שהמועדון ימשיך להתנהל כלכלית בצורה שפויה, אנו צריכים גם את העזרה של האוהדים. כולנו חולקים אותה מטרה – הצלחת המועדון".

 

מי שישחק כבלם יחד עם רז שלמה נגד הפועל חיפה יהיה הקשר הברזילאי רוג’ר ברנרדו. המאמן קובי רפואה מעוניין בחיזוק במספר עמדות, אולם הובהר לו כי לכל היותר יוכל לקבל תקציב נמוך מאוד להבאת מגן ימני או קשר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי הפועל תל אביב
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים