שתף קטע נבחר

רוטן: "קראמר עשה מעשה טיפשי"

לפני מ.ס אשדוד בשבת (18:45) מאמן מכבי חיפה ביקר את החלוץ, שהורחק לשלושה משחקים אחרי המילים המיותרות לשופט במהלך ההפסד למכבי תל אביב: "זה לא מכבד את המועדון, זה לא מכבד אותנו ולא מכבד את עצמו"

אחרי ההפסד במחזור הפתיחה למכבי תל אביב, מכבי חיפה תארח ביום שבת (18:45) את מ.ס אשדוד למשחק הבית הראשון שלה העונה. רגע לפני המאמן פרד רוטן דיבר במסיבת העיתונאים על מיכיל קראמר, שהורחק לשלושה משחקים בעקבות הדברים שאמר לשופט במהלך ההפסד לצהובים.

 


 

"אני חושב שהוא עשה מעשה טיפשי", אמר רוטן. "זה לא מכבד את המועדון, זה לא מכבד אותנו ולא מכבד את עצמו. כעת אני מסתכל על שבת, שזה יותר חשוב לי. בעונה שעברה איבדנו יותר מדי נקודות במשחקים כאלה, זה משחק הבית הראשון שלנו ורוצים להשיג ניצחון. אני והשחקנים מוכנים לקרב בשבת. אנחנו מתכוננים למשחק ההגנה שלהם, הם יוצאים טוב למתפרצות. אנחנו והאוהדים רוצים ניצחון ואנחנו רוצים להשיב לאוהדים שלנו".

 

מיכיל קראמר (צילום: אורן אהרוני)
אדלר שולף לקראמר אדום. רוטן: "לא מכבד"(צילום: אורן אהרוני)

 

"בהתחלה לא היה בלאנס, ואז ככל שהתקדם משחק הצגנו דקות טובות והגענו למצבים. היינו במשחק הזה", אמר רוטן על ה-2:0 מול מכבי תל אביב. "סלליך? בטרום העונה ראיתי התקדמות אצל שחקנים אחרים ונתנו להם הזדמנות. אני מאוד אוהב אותו כשחקן. אם אבחר לשחק בשיטה מסוימת אז אבחר בו".

 

גם גיא חיימוב התייחס להיעדרות הצפויה של מיכיל קראמר: "כל שחקן שחסר חשוב, ולצערנו נסתדר בלעדיו, אבל יש לנו שחקנים. בכדורגל צריך להתאקלם מהר וזה מה שעשינו, לצערי זה לא שינה את התוצאה. מכבי חיפה היא מועדון גדול שעובר דרך, אני רוצה לעשות את הדרך איתה. נצטרך לבוא מוכנים לשיטה של אשדוד. הם קבוצה מסוכנת ונגיע מוכנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גיל נחושתן
פרד רוטן
צילום: גיל נחושתן
מומלצים