שתף קטע נבחר

הפועל חיפה: בן אז'ובל הוצג. קלינגר: "מאמין שהוא יצליח"

החלוץ החדש של מחזיקת הגביע עשוי להשתלב כבר בסוף השבוע במשחק מול הפועל ת"א (שבת, 20:45). המאמן: "מאוד דרוכים לקראת שבת, הפועל ת"א עם חבל על הצוואר"

בן אז'ובל, חלוצה החדש של הפועל חיפה, ערך היום (חמישי) אימון ראשון עם חבריו החדשים, שמתכוננים למשחק בשבת (20:45) באצטדיון המושבה מול הפועל תל אביב.

 

מאמן הקבוצה, ניר קלינגר, יודע שלמרות הניצחון הגדול במחזור הפתיחה (0:5) על מכבי נתניה, המשחק בשבת מול העולה החדשה, שמגיעה אחרי ההפסד המפתיע להפועל חדרה, לא יהיה קל בכלל.

 

בן אז'ובל (צילום: איתן גליקמן)
קלינגר מאמין בו. בן אז'ובל(צילום: איתן גליקמן)

 

להרכב של חיפה ישוב החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו, שסיים עונש הרחקה. מאות מאוהדיה של מחזיקת הגביע צפויים להגיע למשחק במושבה, שרוצה לצאת לפגרת הנבחרות עם שש נקודות מלאות.

 

"עבדנו קשה מאוד השבוע כי אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק קשה מאוד", אמר קלינגר. "בן (אז'ובל) הגיע לקבוצה וכולנו תקווה שיתאקלם מהר בקבוצה. אני מאמין שהוא יצליח אצלנו. מחר נחליט לגבי שיתופו מול הפועל תל אביב. עם כל הקשיים לפני המשחק מול נתניה, ידענו שצריך להגיע מוכנים. יואב (כץ) עשה מעל ומעבר כדי שנקבל את כל מה שרצינו. אני חושב שבנינו העונה סגל טוב מאוד"

 

קלינגר המשיך: "אנחנו מאוד דרוכים למשחק בשבת, זאת מילת מפתח. הפועל תל אביב עם חבל על הצוואר, יהיה קרב בשבת, זה משחק שמאוד חשוב לנו. פתיחת עונה מוצלחת חשובה מאוד להמשך הדרך בדיוק כמו בעונה שעברה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ניר קלינגר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים