שתף קטע נבחר

אכזבה במכבי ת"א אחרי ב"ש: "אנחנו פראיירים"

במועדון מודעים לעובדה שהם החמיצו הזדמנות גדולה לנצח את האלופה בביתה: "חבל שנתנו להם פור עם הבכירים על הספסל. הוכחנו מי הקבוצה הכי טובה בליגה". איביץ' מחפש חלוץ זר במקום קיארטנסון

 

"אנחנו פראיירים כי היינו צריכים לנצח בבאר שבע, חבל שהמאמן שלנו נתן להם שוב פור עם הבכירים על הספסל, אחרת היינו עם חמש הפרש מהם כבר עכשיו", כך אמר אחד משחקני מכבי תל אביב, שהיו מאוכזבים מאוד שהשיגו רק תיקו (1:1) בטוטו-טרנר.

 


 

לטבלת ליגת העל

חולצה בשלום: 1:1 בין מכבי ת"א והפועל ב"ש

ריח של חולשה בטוטו-טרנר / אורי קופר מנתח

 

במכבי שמעו גם את דבריו של מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, שטען שמכבי הייתה טובה יותר, אבל יצאו מעודדים בכל זאת. "הוכחנו היום לכולם מי הקבוצה הכי טובה בליגה. יש לנו סגל מצוין שילך הפעם עד הסוף", אמר שחקן נוסף במכבי.

 

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים (צילום: עוז מועלם)
"נתנו להם פור". שחקני מכבי ת"א בסיום(צילום: עוז מועלם)

 

אחרי עזיבת וידאר קיארטנסון, שימריא רק היום (שני) לרוסיה אחרי שחתם ברוסטוב וחסך לקבוצה 16 מיליון שקל, מאמן סגנית האלופה, ולדימיר איביץ', מנסה להחתים במקומו חלוץ זר ואף טען זאת במסיבת העיתונאים בסיום.

 

במכבי גם עשויים להחתים בלם זר על חשבונו של כריסטיאן באטוקיו, שעשוי להיות מוקפא, זאת בצל הפציעה של ז'איר אמאדור.

 

ולדימיר איביץ' מודאג (צילום: עוז מועלם)
מחפש חלוץ. איביץ'(צילום: עוז מועלם)

 

"יכול להיות שאיביץ' טעה כשנתן לבכר פור עם עטר ומיכה על הספסל, אבל מעכשיו כבר

לא יהיו לו התלבטויות כאלו כי אין יותר משחקים באירופה", כך טען אחד השחקנים.

 

כובש שער השוויון, אייל גולסה, סיכם: "כולם יודעים שטוטו-טרנר זה מבצר שקשה לשחק בו. באנו כמו גברים ונתנו את הכל. מהדקה הראשונה, גם אחרי הגול של ב"ש, ידענו שלא נפסיד. כשחתמתי במכבי ידעתי למה אני מגיע, שתהיה מלחמה על החולצה בכל דקה. שמח שחזרתי להרכב ונתתי גול. יש לנו מאמן שלוקח את ההחלטות שלו ואנחנו נעשה מה שיבקש".

 

אייל גולסה (צילום: עוז מועלם)
"ידעתי שתהיה מלחמה על ההרכב". אייל גולסה(צילום: עוז מועלם)

 

פטריק ואן לוון, המנהל הביצועי, הגיע לסיכום עם קבוצת אוניברסיטאריו מפנמה על השאלתו של החלוץ בן ה-18, אדוארדו גררו , שהרשים את הצוות המקצועי בשלושת השבועות האחרונים. ואן לוון אמר: "אדוארדו גררו הוא שחקן שהתאמן עם קבוצת הנוער שלנו במשך למעלה משלושה שבועות והשאיר רושם מצוין. אנו סבורים כי הוא מתאים בצורה מושלמת לצורת המשחק אותה אנו דורשים מהשחקנים במכבי והמשך ההתפתחות של אדוארדו במועדון הוא משהו לו אנחנו מצפים".

 

גררו פרץ לתודעה במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות העולם עד גיל 17 כשכבש ארבעה שערים לזכות פנמה, מה שלא הספיק לה להעפיל מהבית של קונקאקאף. בנוסף להופעה אחת במדי נבחרת פנמה במשחק ידידות נגד גרנדה, גררו נמנה על סגל נבחרת פנמה עד גיל 20 המתמודדת בימים אלה על העפלה לאליפות העולם שתיערך בפולין.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים