שתף קטע נבחר

ערן זהבי: "אין לי אגו - אני מתנצל". צפו

חלוץ גוואנגז'ו R&F, שזומן לסגל הנבחרת לקראת המשחק נגד אלבניה בליגת האומות, כינס מסיבת עיתונאים בה הביע חרטה על השלכת סרט הקפטן במשחק מול מקדוניה: "התנצלתי מיד אחרי המשחק, אבל לא בפני כולם. צריך לשים את זה מאחור"

 

לפני שנה ויום בדיוק התרחש אחד האירועים המבישים בהיסטוריה של נבחרת ישראל. במהלך ההפסד 1:0 למקדוניה במוקדמות מונדיאל 2018 השליך ערן זהבי את סרט הקפטן אחרי שספג שריקות בוז מהקהל, ולאחר מכן ספג עונש השעייה מהמדים הלאומיים.

 


 

לאחרונה זומן זהבי מחדש לסגל על ידי המאמן אנדראס הרצוג ומתכונן יחד עם חבריו למשחק ביום שישי באלבניה בליגת האומות - המפעל החדש של אופ"א. הזימון הגיע לאחר שהחלוץ שהסכים להתנצל בפני אוהדי הנבחרת - והערב (שני) קיים את הבטחתו.

 

ערן זהבי התנצלות נבחרת (צילום: ראובן שוורץ)
זהבי. מבין את חומרת המעשה(צילום: ראובן שוורץ)

 

"בפעם האחרונה שראיינתם אותי ככה זה הסתיים לא הכי טוב. היו שם ציטוטים שלא נשכחו כל כך מהר, אבל אנחנו פה כדי לצאת לדרך חדשה", פתח זהבי את דבריו. "כולנו באנו כדי לעשות את המיטב למען הנבחרת – זה צריך להיות העיקר כרגע. אין לי אגו - אני מתנצל על מה שהיה. כבר התנצלתי מיד אחרי המשחק, אבל לא בפני כולם. הערב ההוא לא היה צריך להיות הסוף שלי בנבחרת. עברו עליי הרבה דברים מאז, אני מצפה לעתיד הרבה יותר טוב".

 

"כשערכתי את השיחה עם מנהל הנבחרת, ההחלטה שלי הייתה מאוד קלה - קודם כל אמרתי כן, אחר כך דיברנו על מה צריך לעשות כדי שזה יקרה. מצאנו את הדרך ביחד, צריך לשים את זה מאחור".

 

"הדבר הכי חשוב שלמדתי מזה הוא שבפעם הבאה לא יצליחו להוציא אותי מאיזון. אני הכי נפגעתי מזה. זה לא צריך לקרות לאף שחקן. זה קרה פעם ליוסי בניון, לאלירן עטר - ואין לזה מקום".

 

ערן זהבי התנצלות נבחרת (צילום: ראובן שוורץ)
זהבי וצי העיתונאים. "אין לי אגו"(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
זהבי. "אעזור לקפטן במה שייצטרך"(צילום: ראובן שוורץ)

 

"כרגע לא אהיה הקפטן, יש קפטן חדש שאעזור לו בכל מה שצריך. אם בעתיד אקבל שוב את סרט הקפטן זה לא יחזור על עצמו".

 

על המאמן החדש אנדראס הרצוג: "אני זוכר אותו לא לטובה. כילד הוא שבר לי את הלב, אבל אני חושב שמי שהיה שחקן כל כך גדול יכול לתרום לנו מהניסיון שלו. אני מאחל לו הרבה הצלחה".

 

אלון תורג'מן: "זהבי חשוב לנבחרת"

לפני זהבי דיבר חלוץ אוסטריה וינה, אלון תורג'מן: "ביום שבת ספגתי מכה, כניסה שגרמה לי לסיבוב קל בקרסול. אני עושה את כל המאמצים כדי להיות כשיר. קיבלתי זריקה ונראה מה יהיה. אני שמח להיות בנבחרת, בכל פעם שיקראו לי אני אגיע לתת מה שאני יכול".

 

"יש לנו משימה חשובה ואנחנו צריכים להיערך אליה", הוסיף תורג'מן, "יש לנו אמנם מעט זמן, אבל יש פה שחקנים מאוד מנוסים וצוות שבא עם אנרגיות חדשות. כל עניין ערן זהבי כבר לעוס, והשחקנים ואני מאוד שמחים שהוא כאן. הוא חשוב לנבחרת".

 

הרוש בספק לאלבניה

לאחר מסיבת העיתונאים ערכה הנבחרת אימון בכורה תחת המאמן החדש הרצוג. שחקני הפועל באר שבע ומכבי ת"א, ששיחקו אתמול ב-1:1 בין הקבוצות בטוטו-טרנר, התאמנו חלקית. מי שלא התאמן וצפה מהצד הוא השוער אריאל הרוש הפצוע, שנמצא בספק גדול למשחק מול אלבניה בליגת האומות וככל הנראה לא יצא ברביעי עם חבריו.

 

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
איינבינדר ודאבור מחויכים. מקווים לחייך גם בשישי(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
נאתכו. קפטן הנבחרת(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
סבע. יקבל דקות משחק?(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
חמד. הגיע רעב מהצ'מפיונשיפ(צילום: ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל (צילום: ראובן שוורץ)
הרצוג. נראה חדור מטרה(צילום: ראובן שוורץ)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
ערן זהבי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים