שתף קטע נבחר

בית"ר דרשה מקונט להגיע מיד, שוקלת להחליפו

בקבוצה של משה חוגג רוצים לברר מה מצב הפציעה של המגן הצרפתי. במידה וזמן ההחלמה יהיה ארוך מהמשוער, הוא ישוחרר כדי להנחית זר אחר במקומו. הפועל תל אביב התעניינה בז'אורז'יניו, שיגיע גם הוא בשבת

בית"ר ירושלים דרשה ממגנה הצרפתי, אנטואן קונט, לעלות מיידית על טיסה על מנת לבחון את כשירותו בבדיקה מיוחדת כבר מחר, אחרת היא עשויה להחליפו בזר אחר.

 


 

בשל הסמיכות לסיום מועד ההעברות בליגה הישראלית, כבר בשני הקרוב, הוחלט לזמן את קונט, שעבר ניתוח בברכו לפני מספר חודשים, על מנת לבחון את מידת כשירותו.

 

חומרת הפציעה תכריע. קונט (צילום: אבי רוקח) (צילום: אבי רוקח)
חומרת הפציעה תכריע. קונט(צילום: אבי רוקח)

 

בבית"ר מקווים כי קונט יוכל לחזור בתוך שלושה שבועות, אולם הצרפתי שלא חזר ארצה מאז סיום העונה שעברה קיבל הוראה להגיע ויעלה כבר הלילה על טיסה. בבדיקה מחר תוכל בית"ר לקבל אינדיקציה האם מדובר בפציעה קלה יחסית שתאפשר את חזרתו תוך שלושה שבועות, או בתהליך שיקום ממושך שיגרום לו להיעדר תקופה ארוכה נוספת.

 

במידה והבדיקה לא תהיה תקינה, בית"ר, שבסגל שלה יש כרגע רק זר אחד בטוח - יקוב סילבסטר, עשויה לנסות להחתים זר נוסף בחמשת הימים הקרובים במקום קונט. מצבת הזרים של בית"ר בעייתית לאחר שאריק סאבו כבר סיכם בבאר שבע, ז'אורז'יניו עדיין מחלים, וקרלוס קוויאר שוחרר.

 

איינבינדר בקדנציה הקודמת בבית"ר. יחזור? (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איינבינדר בקדנציה הקודמת בבית"ר. יחזור?(צילום: עוז מועלם)

 

גם הברזילאי הפצוע התבקש להגיע חזרה, והוא ינחת בשבת, אז יבחנו את מצבו. הפועל ת"א פנתה לבית"ר בנוגע אליו, כשהטענה היא שהאדומים יבחנו תקציב מיוחד לטובת הבאתו, למרות שהסיכויים לכך נמוכים. דן איינבינדר צריך להשיב ביממה הקרובה לבית"ר אם יהיה מוכן לחזור אליה. חלק מאוהדי בית"ר מתנגד לצירופו בשל מה שמוגדר כנטישתו את המועדון לטובת הכסף בבאר שבע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
אנטואן קונט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים