שתף קטע נבחר

איינבינדר קיבל איומים: "מחכה לך גיהנום בבית"ר"

חלק מהאוהדים הירושלמים לא רואים בעין יפה את חזרתו של הקשר מהפועל ב"ש ושלחו הודעות נאצה למכשיר הסלולרי של השחקן: "אין סיכוי שניתן לך לדרוך בבית וגן. אף שחקן בעולם לא יבגוד בנו ואנחנו נסלח"

 

חזרתו המסתמנת של דן איינבינדר מהפועל באר שבע לבית"ר ירושלים לא מתקבלת בעין יפה על ידי אוהדי הקבוצה מהבירה, שחלקם שלחו הודעות נאצה ואיומים לקשר, שסיכם הבוקר (חמישי) אצל קבוצתם.

 


 

באחת ההודעות נכתב: "תישאר בחור שאתה נמצא בו, מחכה לך גיהנום". בהודעה אחרת האיומים היו קשים יותר: "אין סיכוי שניתן לך לדרוך בבית וגן. אל תחשוב להגיע לפה, תיזהר. אנחנו נעשה לך את המוות. אף שחקן בעולם לא יבגוד בנו ואנחנו נסלח לו".

 

 


 

בהודעה נוספת נכתב לשחקן, שגדל בבית"ר ועזב את הקבוצה בעונה שעברה לטובת באר שבע, עימה זכה באליפות: "תיזהר לחזור לבית"ר, אתה מחוק אצלנו. שלא תחשוב על זה בטעות, למה החיים שלך יהיו קשים ברגע שזה יקרה". אוהד אחר כתב: "היו שחקנים שעזבו בגלל טביב, אתה עזבת בגלל בצע כסף".

 

יש לציין שרוב ההודעות שנשלחו לטלפון הנייד של איינבינדר מאוהדי בית"ר ביקשו ממנו לחזור לקבוצתם. גם אוהדי באר שבע שלחו לו הודעות כי הם מעדיפים שיישאר ושיהיה לו בהצלחה אם יחליט לעזוב.

 

מקורב לאיינבינדר אמר: "דן אכן קיבל איומים, אבל רוב ההודעות שנשלחו אליו מצד אוהדי בית"ר היו חיוביות ובעד חזרתו למועדון".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: הרצל יוסף
דן איינבינדר
צילום: הרצל יוסף
מומלצים