שתף קטע נבחר

לאומית: קטמון תנסה להישאר מושלמת גם מול עכו

הקבוצה של ליאור זדה רוצה לשמור על מאזן מושלם גם אחרי המחזור הרביעי בליגה הלאומית (שני, 19:00). כפר סבא תארח את רמת גן, הפועל פתח תקווה מול רמת השרון וראשון לציון תתמודד מול אשקלון

המחזור הרביעי של הליגה הלאומית יתקיים במלואו כבר ביום שני, ובמוקד הפועל קטמון תשחק בחוץ מול הפועל עכו בניסיון להישאר מושלמת גם אחרי המשחק מול השלישית בטבלה. השנייה הפועל כפר סבא תארח בלויטה את הפועל רמת גן, הפועל פתח תקווה תשחק במושבה מול הפועל רמת השרון, ובעילוט יתקיים המשחק המסקרן בין מכבי אחי נצרת להפועל נצרת עילית.

 

הפועל עכו – הפועל קטמון ירושלים (שני, 19:00, עכו)

שש קבוצות עדיין בלי הפסד בליגה ושתיים מהן יתמודדו זו מול זו בניסיון לגרום לשנייה להפסד ליגה ראשון. אלון זיו וליאור זדה, שניים מהמאמנים המצליחים בליגה, בקרב ראש בראש במשחק הכי מעניין של המחזור. קטמון היחידה המושלמת מול עכו שעדיין לא ספגה שער. שתי הקבוצות שבינתיים מפתיעות את כל הליגה ראויות עד כה למחמאות.

 

אוהדי הפועל קטמון (צילום: רפי קוץ)
אוהדי הפועל קטמון. משחק לא פשוט בעכו(צילום: רפי קוץ)

 

הפועל כפר סבא – הפועל רמת גן (שני, 19:00, לויטה)

הקבוצה של ארז בנודיס לא מפסיקה לכבוש (שבעה שערים) תתמודד מול זו של דני גולן שלא מצאה את הרשת אפילו פעם אחת. בליגה שאף אחת בה לא פייבוריטית, כל קבוצה שתשיג רצף של 3-2 ניצחונות תתמקם בחלק העליון. הקבוצה של שום מאותתת לכולם כי מה שהיה בעונה שעברה לא יהיה השנה. עם שני ניצחונות ותיקו עד עכשיו, ניצחון שלישי ברצף עשוי להקפיץ את הירוקים לראש הטבלה. בשונה ממשחקים אחרים, נראה שהפעם ברמת גן יסתפקו גם בנקודה.

 

הפועל פתח תקווה – הפועל רמת השרון (שני, 19:00, המושבה)

הקבוצה של מסאי דגו, שפתחה נהדר עם שני ניצחונות, נעצרה בהפסד (1:0) לקטמון, ותנסה לחזור כמה שיותר מהר למסלול הניצחונות כדי למחוק את מינוס 5 הנקודות שלה. למרות ההפסד בטדי, המלאבסים היו שווים לפחוץ נקודה, והם איבדו אותה בגלל שער עצמי. רמת השרון, עם 3 תוצאות תיקו ברצף, איבדה ניצחונות בכל המשחקים בהם הוליכה וספגה בדקות האחרונות. במשחק האחרון מול הפועל ראשל"צ זה קרה לה בדקה ה-94. מישהו מריח תיקו רביעי?

 

מסאי דגו (צילום: אורן אהרוני)
מסאי דגו. הפועל פתח תקווה תנסה להיזהר מרמת גן(צילום: אורן אהרוני)

 

מכבי אחי נצרת – הפועל נצרת עילית (שני, 19:00, עילוט)

ההתפרקות מול הפועל עפולה (4:0) ובעיקר ההרחקה של אמג'ד סלימאן והמהומה שהיתה ביציע בין תומכי הקפטן למתנגדיו, מלמדים כמה לחץ יש בקבוצה של נג'ואן גרייב. ממול, ההפך הגמור. הקבוצה של ירון הוכנבוים בלי הפסד ועם המון מחמאות על היכולת, ותנסה שלא להוציא את אחי נצרת מהמשבר שלה.

 

הפועל ראשון לציון – הפועל אשקלון (שני, 19:00, הברפלד)

הקבוצה של שלומי דורה יוצאת להברפלד במאזן של ניצחון, תיקו והפסד. ההפסד בבית לבית"ר ת"א/רמלה (3:1) הרחיק אותה מהצמרת והיא לא רוצה לאבד גובה כבר בהתחלה. הפועל ראשל"צ צריכה להיות מרוצה מהתיקו (1:1) מול הפועל רמה"ש רק בגלל שהושג בדקה ה-94. הקבוצה של ניר ברקוביץ', עדיין בלי ניצחון ועם המון משקעים מול האוהדים, חייבת להשיג את הניצחון שאולי ירגיע מעט את המערכת.

 

ניר ברקוביץ' במשחק (צילום: ראובן שוורץ)
ניר ברקוביץ'. ראשון לציון בלחץ(צילום: ראובן שוורץ)

 

סקציה נס ציונה – בני לוד (שני, 19:00, נס ציונה)

המקום החמישי, שבו נס ציונה של עופר טסלפפה נמצאת, מלמד כמה איכות יש בקבוצה שלו שעדיין לא הפסידה. לכאורה, מפגש מול בני לוד עם אפס נקודות ואפס שערי זכות (ואם תרצו גם 7 שערי חובה) מאותת שזה הולך להיות משחק במעמד צד אחד. נס ציונה צריכה להיזהר, ממוקש אפילו אם מדובר בקבוצה הכי חלשה בליגה, לפחות בינתיים.

 

הפועל עפולה – הפועל מרמורק (שני, 19:00, עפולה)

הרביעייה שהשחילה לאחי נצרת קירבה את הקבוצה של אופיר חיים לצמרת, והיא תסתפק הפעם גם ב-0:1 קטן. הפועל מרמורק, עדיין בלי ניצחון ואחרי תיקו ללא שערים במשחק האחרון מול נס ציונה, תנסה לכבוש הפעם וגם לנצח. עידן דוד ואדריאן רוצ'ט, שכבשו כל אחד צמד במשחק האחרון, נמצאים בתקופה נהדרת ינסו להמשיך במומנטום. מרמורק צריכה להתעלות כדי לצאת מהשפל, אחרי שכבשה רק שער אחד בשלושה משחקים.

 

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל איכסל (שני, 19:00, רמלה)

איכסל מחפשת נקודה היסטורית ראשונה בלאומית, ומול הקבוצה שחזרה עם ניצחון מאשקלון היא תתקשה לצאת מרצף ההפסדים, אפילו אם בשורותיה משחק שחקן מצוין כמו ציון צמח שכבש את צמד השערים שלה. המאמן גילי לבנדה עדיין מתמודד עם קבוצה בלי ניסיון, אבל עם קהל תומך שיביא לו בהמשך את הנקודות. הקבוצה של זיו אריה הרבה יותר איכותית, ואחרי פתיחה לא טובה בית"ר ת"א/רמלה מתחילה להתקרב למקומות שבהם היא צריכה וראויה להיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים