שתף קטע נבחר

רוטן: "הכל אפשרי, בטח כשאתה בגמר"

מכבי חיפה ומכבי ת"א ערכו את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת גמר גביע הטוטו (ד', 20:45). אזולאי: "משחק חשוב למועדון ולקהל", ייני: "הדרבי בשני הבא? לא חושבים על זה כעת"

משתתפי מסיבת העיתונאים של גמר גביע הטוטו (צילום: ראובן שוורץ)
רוטן, אזולאי, ייני ואיביץ'. גביע על הפרק(צילום: ראובן שוורץ)

 

מחר (רביעי, 20:45) באצטדיון המושבה יחולק התואר הראשון של העונה בכדורגל הישראלי (אם לרגע מוציאים את משחק אלוף האלופים מהמשוואה) - גביע הטוטו. מכבי ת"א ומכבי חיפה ינסו להניף את הגביע. היום השתתפו נציגי שתי הקבוצות במסיבת העיתונאים המשותפת לקראת הגמר.

 

המנצחת במשחק תזכה במענק כספי של 900 אלף שקל, המפסידה תשלשל לכיסה 650 אלף. מה שבטוח, לפחות על הנייר, הצהובים פייבוריטים ברורים. "ועדיין, הכל אפשרי, בטח כשאתה משחק בגמר", סיפר מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן. "באר שבע ביום שני הבא בליגה? המשחק הראשון תמיד יותר חשוב מהשני. אחרי המשחק, נתכונן ונחשוב על היריבה הבאה".

 

מסיבת העיתונאים לפני גמר גביע הטוטו (צילום: ראובן שוורץ)
הרבה כסף מונח על הכף(צילום: ראובן שוורץ)

 

קפטן מכבי חיפה, שלומי אזולאי, הוסיף: "ברור שיש אכזבה מסוימת מקצב צבירת הנקודות בליגה, אבל ברגע שמגיעים לגמר שמים הכל בצד. באים הכי חזק והכי נכון, מקווה שנעשה את זה. אין ספק שזה משחק שחשוב למועדון ולקהל. מקדמה מורלית אדירה כי בהמשך יש לנו את באר שבע".

 

מאמן מכבי ת"א, ולדימיר איביץ': "אני מכבד את מכבי חיפה ויודע שנצטרך אפילו יותר מ-100 אחוז כדי לנצח. אנחנו טובים יותר על הנייר, אבל זה גמר, משחק אחד ואי אפשר לדעת מה יהיה".

 

מסיבת העיתונאים לפני גמר גביע הטוטו (צילום: ראובן שוורץ)
אזולאי. "יש אכזבה מקצב צבירת הנקודות בליגה"(צילום: ראובן שוורץ)

 

קפטן מכבי ת"א, שרן ייני, התייחס ליריבות בין המועדונים: "מדובר בשתי קבוצות חזקות, עם יריבות ספורטיבית טובה. לדעתי מכבי חיפה עדיין מועדון גדול, תמיד קשה לשחק נגדם. יש שם אולי הרבה לחץ, אבל הוא מנוהל בשקט. הם יהיו טובים יותר ויותר ככל שהזמן יעבור".

 

לשאלה אם הדרבי מול הפועל ת"א ביום שני הבא יושב בראש, ענה קפטן הצהובים: "לא חושבים על הדרבי, כמו שלא חושבים על מתי נפגוש את באר שבע".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
פרד רוטן, שלומי אזולאי, שרן ייני ו-ולדימיר איביץ'
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים